| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| een tijdje terug stond op de voorpagina een fan waarvan de fan zelf van gespoten was.. kan helaas het artikeltje niet terug vinden.. maar waar het mij om gaat is dat ik het zelfde wil uitvoeren alleen dan met een soort van chroom verf of silver verf. iets wat goed werkt als een soort spiegel.. dus moet ik weten hoe ik dit het beste kan aanpakken... daarnaast wat voor'n verf raden jullie mij aan... en ook welke kleur om een soort spiegelend effect te krijgen... nu nog even wat mijn plan was.. 2x 60mm fans te gaan spuiten en er leds in modden.. om op die manier een soort van 60mm led fans te krijgen.. dit namelijk voor in mijn case gaat komen... ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Move >> Casemod junkies Fleppuhstein [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je fan-bladen loshalen, er zit een soort rubbertje achterop de fan, vaak onder de sticker en als je die losmaakt dan zit daar dat dingetje onder, die lospulken en je fanbladen zijn los.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Zuidhorn
| hier staat desnoods een tutorial: http://www.bit-tech.net/article/62/ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik zag van de week een chrome spuitbus bij halfords (8,95) ik heb een neon oranje en een zwart metallic gekocht voor me kast =D annywayz voor deze bus heb je geen blanke lak nodig ofzo en krijg je gewoon een mooie chroom look ![]() greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Dan gaan we educatief verf slingeren :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Chroom autolak? Of het bestaat niet of het is heel duur... of niet? En je zal het ook wel niet in kleine busjes kunnen krijgen, of juist weer wel? Ik zoek eigenlijk ook chroom (laat het dan ook nog los?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Oh, oke.. Zou je niet 'spiegel-folie' ofzoiets kunnen gebruiken? Van dat soort alu folie maar dan wat heel spiegelend is.. Denk dat je dat wel (met een beetje gepriegel) op een fan kan plakken..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afbeelding op gespoten ijzer | Rens | Casemod Junkies | 1 | 23-11-2007 10:39 |
| case gespoten | sytox | Casemod Junkies | 24 | 26-06-2007 00:49 |
| Fans | Superfly | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-09-2006 13:46 |
| Fans | $hifter | Casemod Junkies | 23 | 6-11-2004 23:55 |
| Zelfbouw voeten voor case + muis gespoten, soon witte+UVleds | Phant0m | Casemod Junkies | 12 | 29-03-2003 03:08 |