| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Idd, NetWorkingDay is wel 1 vd LANparty's waar ik kom. Campzone is ook wel 1 vd vaste stekkies waar ik kom. En verder dan nog een paar (persoonlijke) kleintjes in woonkamers ed. Als ik bij een LANparty ben, zal je me makkelijk kunnen vinden ![]() |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Je kast is daar idd niet over het hoofd te zien... Hij steekt met kop en schouders boven de rest uit.... :P
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Sinds gister heb ik weer inspiratie gekregen voor een nieuwe MOD. Doel daarvan is om (nog) een LANparty-systeem te maken. Maar goed, terug naar deze MOD. Ik w8 op smart op jouw MOD, Partyboy | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
een koffermodje is vaak toch héél presies passen en meten. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| ....Vooral als je dan ook nog WC erin wilt hebben... :P Computer in een koffer is niet zo'n punt (tegenwoordig). Maar alles kan je altijd wel ff meten voor de zekerheid. Dat is ALTIJD handig. ![]() Anders zit je ermee als het net niet past. Sommige projecten wat ik heb gezien, heeft toch wel veel passen en meten toegepast Altijd zekerheid... |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: H44rl3m
| Dus nu is ie eindelijk "officieel" af? Of bedoel je meer: ik laat hem voorlopig zo. ![]() Een mod is nooit af :P nou ja mag ook wel na ruim 1 a 2 jaar :PMaar zoals -PartyBoy- al zei: "respect voor degene die een mooiere koffermod maakt!!!" Ben benieuwd naar je volgende project na die sneak peek ![]() |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Deze MOD is wel af Enige wat ik nog kan doen met dit ding, is andere HW erin doen... (VGA, Proc en/of DVD-writer)Verder kwa MODden ga ik niet meer zo veel doen aan dit ding. Vandaar dat hij wel "af" is ![]() (en idd, ik heb er wel heel erg veel tijd in gestoken Met het uiteindelijke resultaat ) |
| | |
|
| « Lego mod
|
Plexi graveren » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| VL System Zephyrus Automatic System Controller | defecto | News & Review Junkies | 12 | 28-08-2004 20:54 |
| [CiP] The ultimate P4 in een Apple G4 case met waterkoeling | ReseTTim | Casemod Project Logs | 106 | 4-04-2004 17:20 |