| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Wie weet waar ik chrome raam rubber kan fixen en of het in verschillende maten is? Het moet namelijk om een 1.2 dikke rand komen te zitten en om een 2mm dikke rand. Wie helpt ben er echt al lang naar opzoek vooral voor die dikke rand ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik weet wat je bedoelt, ik heb 't ook, gehaald bij een automatrialen zaak (CarTall in dit geval) Check deze foto van OD, vlgns mij was het een stelling achter B-B zijn mod-spot, daar ligt wat jij bedoelt denk ik EDIT: kijk, daar ligt 't, idd achter B-B (en het achterhoofd van Hummel-X..... ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat is Tmug, met idd op de achtergrond het chrome molding
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: Lommel --> Limburg --> Belgiƫ
| Je kan het ook eens vragen aan de starter van dit topic: http://www.gsc.be/gsc_forum/GSC_read.asp?id=7428 Hier staan zijn pics: http://users.pandora.be/fredattack66/Casemod/
__________________ Good evening Mr.Gates, I!ll be your server today!! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Het is "voor" gebogen onder een voor ons verkeerde hoek, de gebogen kant had 90* gedraaid moeten zijn.... ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ik zal hier ook eens bij de brezan kijken btw Wim het is zwart hoort niet swart :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Chroom plakletters | Samurai | Casemod Junkies | 6 | 1-09-2006 11:39 |
| Raamrubber | RA-ART | Casemod Junkies | 19 | 15-06-2004 06:45 |
| Chroom? | ColdFire | Casemod Junkies | 7 | 8-03-2004 23:10 |
| Raamrubber gezocht. | Freakazoid | Casemod Junkies | 25 | 23-01-2004 13:06 |
| [VR] Blowhole raamrubber | Apollox | Casemod Junkies | 7 | 20-09-2003 22:52 |