| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Het is eindelijk zo ver, mijn 2e casemod is een feit... Het is een zo klein mogelijke HTPC geworden op basis van een Via Epia. Aangezien plaatjes meer zeggen dan 1000 woorden... ![]() Aanschouw, de Mini-itx Cube... ![]() ![]() De basis van de pc is een Via Epia M9000 en een Seagate Barracuda V. ![]() Zoals je kunt zien is de case echt zo klein mogelijk. ![]() Zijn ze niet schattig zo samen... :P ![]() Blindeer folie voor achterruiten zorgt voor de mooie looks.. ![]() De achterkant is voorzien van de nodige aansluitingen.... ![]() Ook aan de afvoer van de warme lucht is gedacht.. ![]() In het donker ziet de case er op zijn best uit... ![]() Wat vinden jullie er van.. ![]() Meer pics en info @ WWW.OELOE.TK :P
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Stoer man ennuh die heatsink UV ofzow....?
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| .................................... wat kan ik er nog van zeggen :P ![]()
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 9 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Afmetingen: 18 x 19 x 12 CM !!! Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Met een hamer past alles en met plakband blijft alles zitten... bezoek: ==> WWW.OELOE.TK | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 16:25 |
| ATC S4000-SX1 casemod by Oeloe | R@mon | News & Review Junkies | 34 | 25-11-2004 23:19 |
| Pre Modded Cube | LightStar | Casemod Junkies | 31 | 1-11-2003 19:25 |