| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Amstelveen
| Ik wil een nieuwe casemod gaan maken, en ik wil dit doen van plexiglas (of acrylglas of lexaan whatever t moet doorzichtig en sterk zijn :P) Ik wil het liefst natuurlijk een stevig kassie hebben dus beetje dik glas is toch wel fijn, maar waar kan dat goedkoop kopen of zelf gratis krijgen ofzo Heeft iemand suggesties? hope so |
| |
| | #2 (permalink) |
|
| wil je gewoon een hele kast van plexi maken dan zou ik 8mm nemen dat is wel duur maar wel redelijk sterk anders 5mm lexaan lexaan is meer als 4x zo sterk dan kan je elke dag je kast op de gront gooien en dan blijft die plaat nog redelijk heel dat zeiden ze tegen mij in die zaak waar ik plexie haalde |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| ehmmmmm wil je nou de hele kast van plexi /lexaan maken of alleen je window? als je je kast van plexi / lexaan wil maken kan je plexi gebruiken (denk dat 8 mm wel dik genoeg is :P) maar zelf heb ik een lexaan kast gemaakt (5 mm was wel genoeg ) Even een plaatje van m'n case kan je kijken of je misschien nog ideen op kan doen of verbeteringen aanbrengen:als je alleen een window wil kan je gewoon 2 of 3 mm dik plexi gebruiken das meer dan genoeg ![]()
__________________ CaseJunkies Addicted! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Woon je omgeving Haarlem? Dan heb ik een dik adres voor je! Elmaplast Plexiglas Vijfhuizerdijk 165 2141BH Vijfhuizen NH tel: 023-5357823 hét bedrijf voor all your plexiglass needs
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #7 (permalink) |
| sorry ik zou niet weten waar je het kan kopen ik heb het (MET VEEL GELUK) gekregen maar je kan kijken of je lokale glashandel eraan kan komen of misschien de gamma o.i.d ....
| |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ CaseJunkies Addicted! | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Lexan is 36 euro per halve m2 bij de Gamma (3mm dik), echt super spul. Zoals partyboy al zegt, goed te bewerken, barst niet en erg sterk. Acryl moet je ckers niet nemen dat is zwaar klote spul !!!! bart echt super snel ![]() |
| |
| | #15 (permalink) |
| als je er niet te grote gaten in gaat maken dan zal het wel sterk genoeg zijn en als je wel grote gaten wil maken dan zou ik een dikkere plaat nemen 5 ofzow... grtz..
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Split kabeltje gebruiken voor boxen. | defecto | Hardware Junkies | 11 | 15-12-2003 10:16 |
| Vraag over die rubbere rand voor je plexiglas | Li-Unit | Casemod Junkies | 12 | 20-09-2003 15:43 |
| Welk dremel zaagblad voor metaal gebruiken jullie? | Soefkenijn | Casemod Junkies | 21 | 18-08-2003 17:51 |
| wat moeten ze? | T-Mug | Area 1337 | 34 | 12-04-2003 19:39 |