| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dit is vast de ergste noob vraag die jullie ooit gehoord hebben... Maar hoe krijg ik me case open!? Ik heb via me moeders werk twee (hele) oude comps gehad.. Ik weet geen merk ofzo, behalve dat er op de voorkant A Open staat... Aan het voorpanel zitten aan de onderkant twee plastic clips.. Als ik die deruit druk dan komt de onderkant een klein stukje naar voren. Maar hij wordt tegengehouden door iets... aan de zijkant (aan de binnekant) lijken nog een paar pennen te zitten die in de case zitten. Of moet ik eerst nog de diskette drive (jaja..) en/of de aan/uit knop en reset knop losmaken ofzo? Hoop dat jullie hier niet meteen een slotje op zetten Defecto P.S.: Wou namelijk niet meteen me eerste case slopen... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| welk type Aopen kast, moet wel ergens op staan
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Op de onderkant zit een sticker met streepjes code en: P/N: 91.93634.002 S/N: 92525355JK A2 Ik heb ff me zaklamp gepakt ( ) en kan nu zien dat er 3 of 4 pinnen in de kast steken (vanaf het front paneel dus).. Ook zitten er nog 1 of 2 platte plaatjes in een veel groter gat, wat ook op zo'n klik ding lijkt.. Dat je die dus naar de zijkant moet bewegen om het omhoog te kunnen trekken. Maar dat lijkt me nogal moelijk gaan gezien je een of andere staaf zou moeten gebruiken om onder het front paneel te komen... dus dat zal het wel niet zijn...Edit: en ja, ik heb de schroeven (waren er maar drie, een was al weg) losgehaald... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| staat er niet ergens een model op ofzo want ik kan via google niks vinden op serial of product number op museum van aopen is alleen een mogelijkheid omop model te zoeken staat als het goed is ook op die sticker ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Dankje! Ben al bezig... En hoe heten die dingen nou? Die je met een tang(etje) in elkaar drukt... Maar die moet ik zeker uit dremelen... Ik heb namelijk geen dremel. Wou er toch al een kopen, dus dat ga ik binnenkort ook maar doen.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb 't met een IBM Apitva P133 eens gehad, ben meerdere malen tevergeefs bezig geweest en ook in de org. handleiding niks te vinden Op een gegeven moment kreeg ik er weer eens genoeg van, pak 'm op (hij hangt wat schuin naar achteren), glijd in ene zo de hele binnen-zooi naar buiten soms moet je niet te veel kracht op iets zetten en hier en daar een beetje "rammelen" .....succes ! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Kan je er meteen een zijraam in modden ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ja, inderdaad... Maar ik denk dat het wel dat het een te klein kastje is om er veel werk van te maken.. Bedoel, ik zou er hoogstens een mp3 pc van maken en een mooie case kopen om te modden.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD was open | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 7 | 12-02-2004 23:28 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 12:49 |
| Hoe open je je cd-rom drive als je er een bay op zit? | jrbuurke | Casemod Junkies | 16 | 15-08-2003 07:10 |
| 1e MOD (A-Open) | jawie | Casemod Junkies | 16 | 23-03-2003 17:40 |