Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-09-2003, 17:25   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defecto
Je bedoelt een DREMEL dremel?!! Damn, net op dit moment heb ik geen geld.. zal ff aan me ouders vragen.. kunnen zij hem ook gebruiken wat ze toch nooit
doen

Heb een dremel hoor! Nu nog kijken of ik vanavond nog tijd heb om hem uit te proberen...
mooiman! ik heb mijnes alleen wel zelf moete kopen, maar ach...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alweer defecto :P
Ja, inderdaad... Maar ik denk dat het wel dat het een te klein kastje is om er veel werk van te maken.. Bedoel, ik zou er hoogstens een mp3 pc van maken en een mooie case kopen om te modden..
ik zou eerst ff op dit kleine kastje oefenen, voordat je die dure, mooie kast verkloot...
en neem van mij aan, een gaatje dremelen is nog zo makkelijk niet, maar oefening baart kunst en haal dan ook gelijk een busje schijfjes, ze breken nogal snel
Oud 4-09-2003, 17:29   #17 (permalink)

Standaard

maak eens een foto van de cas ik denk dat ik je mischien kan helpen
wizz_kid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-09-2003, 17:47   #18 (permalink)

Standaard

Ok, zal dan wel de foto moeten inscannen... Er zitten bruine schijfjes bij deze set, 7 als het goed is, maar zijn dat zaag blaadjes? Bedoel, ze hebben geen snijrand ofzo... En als dat ze zijn kan ik inderdaad voorstellen dat ze snel breken! Weet trouwens het nummer niet want ze zaten met alle andere accesoires los in een zakje... En er staat van sommige accesoires ook nergens waarvoor ze zijn, en van geeneen hoe je ze moet hanteren/op dremel aansluiten! Ohja, het schroefje komt amper door die bruine schijfjes, en die schijfjes hebben 1mm breede vlakke kant...
defecto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-09-2003, 18:06   #19 (permalink)

Standaard

je moet een busje 420 hebben, dit zijn slijpschijfjes van 1 mm dik, er zitten er 20 in een busje.
je heb ook 409, maar die is 0,64 mm. en dus een stuk dunner! je moet ze wel gebruiken met accesoire 402
en dan heb je ook nog van die 'stoffen' dingetjes voor polijsten en die moet je met accesoire 401
Oud 4-09-2003, 18:11   #20 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defecto
Op de onderkant zit een sticker met streepjes code en:

P/N: 91.93634.002 S/N: 92525355JK A2

Ik heb ff me zaklamp gepakt ( ) en kan nu zien dat er 3 of 4 pinnen in de kast steken (vanaf het front paneel dus).. Ook zitten er nog 1 of 2 platte plaatjes in een veel groter gat, wat ook op zo'n klik ding lijkt.. Dat je die dus naar de zijkant moet bewegen om het omhoog te kunnen trekken. Maar dat lijkt me nogal moelijk gaan gezien je een of andere staaf zou moeten gebruiken om onder het front paneel te komen... dus dat zal het wel niet zijn...

Edit: en ja, ik heb de schroeven (waren er maar drie, een was al weg) losgehaald...
LAng leve google: AOpen MT85 Minitower, 145W, 6 bays, MicroATX
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-09-2003, 18:53   #21 (permalink)

Standaard

Dankje! Denk je dat het waard is om deze case te schilderen en window erin enzo? Zal dan natuurlijk ook (veel) betere hardware in komen gezien deze comp al een aantal jaren oud is. En het is ook geen lelijke case ofzo. Ik zou graag een mp3 comp willen hebben, is deze case daar geschikt voor?
Oud 4-09-2003, 20:41   #22 (permalink)

Standaard

ik ben nu ook bezig met 2 ouwe bakken, alle hardware eruit en alles nieuw erin!
Oud 4-09-2003, 21:05   #23 (permalink)

Standaard

Ja, dat is bij deze ook nodig. Er zit zelfs geen video kaart in... Volgens mij alleen een processor en een diskette drive en harde schijf natuurlijk. Had trouwens nooit gedacht dat een processor zo groot zou zijn: ruim 20x20cm. Tenminste, als dat de processor is, is namlijk de eerste keer dat ik een computer van zo dicht bij zie . Maar zoals het er nu voor staat is de kast denk ik voor 2/3 derde leeg... En het is een kast van 32x32x18. Er zit trouwens maar één 'grote' fan op, op de voeding, en een kleintje op de processor. Maar moet er niet een fan zijn die de lucht naar binnen zuigt? Ahh... zie niet op het zwarte blokje waar dat kleine fannetje ook op zit 433 mhz staan, dat zal dan dus wel de processor zijn?? Anyway, ik heb nog veel te leren!
Oud 4-09-2003, 21:08   #24 (permalink)

Standaard

32x32x18? das niet bijster groot...
Oud 4-09-2003, 21:19   #25 (permalink)

Standaard

piccs?
wizz_kid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-09-2003, 21:21   #26 (permalink)

Standaard

Precies... Maar dat is dan zonder front paneel, dus wat er inprincipe in kan plus dat er nog een deel van de drives aan de voorkant uitsteekt (3cm ofz. Maar zou ik hier dus een mp3 comp van kunnen maken? Of waar kan ik vinden wat daar allemaal in moet? Want ik wil het best zelf zoeken, alleen ik weet niet waar of op welke woorden ik bij google moet zoeken...
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HDD was open Dark Wanderer Hardware Junkies 7 13-02-2004 00:28
Krijg poorten niet open..! SiLaTroN Software Junkies 2 23-11-2003 13:49
Hoe open je je cd-rom drive als je er een bay op zit? jrbuurke Casemod Junkies 16 15-08-2003 08:10
1e MOD (A-Open) jawie Casemod Junkies 16 23-03-2003 18:40

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.