| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| gistere me dode ups bij The_rudy afgeleverd had er al weer nieuwe accu's voor liggen :P Direct daarna door gereden naar grootebroek. Dan ga je daar heen om ff midden in de nacht een 14U rackie in te laden in een station. wel te verstaan dit rackje is het dan ![]() Paste net moest de pootjes eronder vandaan halen maar het paste, Heb ik dus om 01:00 uur met me duffe kop alles uit de wagen gehaadl wat blijkt heb ik niet op zitten letten zit er een mooie kras op ze zijkant en niet zo'n klein beetje breed nee een dikke duim breed. Maar om het verhaal kort te houden, hoe zou ik die kras weg kunnen werken en wat zou ik met dat ding kunnen gaan doen wil wel eens weten of ik een beetje op dezelfde golf lengte zit. Heb een idee maar zal nog niet alles verklappen op 1 foto na. http://bit-tech.net/images/g-gnome/opi6.jpg so let me hear your evil thoughts :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| Hehe ik heb al een idee wat jij gaat maken. (maar ik heb ook het idee dat je meteen naar roosendaal zou komen om me een schop te verkopen dus ik zeg het niet) Maar dit is dus dat kastje waar je het over had. Voor die kras: ik denk dat er niks anders opzit dan: Plamuren,schuren,spuiten |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ja ik heb het ook wel eens moeten doen op het werk... ff mooi gaan schuren om een beetje soft te krijgen.. lekker veel plamuur erop.. laten drogen.. en dan pak de schuurmachine.. en beginnen maar.. het laatste gedeelte met de hand.. tot ie echt weer glad is.. hele zijkant spuiten.. en dan moet het weer aardig netjes zijn.. mooie inhoud.. krijg al een aardig idee wat je van plan bent... @stallone.. wel eens gehoord van COPY/PASTE?????? dat helpt als je naar websites gaat die niet aan hotlinking doen... ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Hotlinken zijn jouw IMG tags, linken zijn URL tags
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
En het een is een gedoe, want dan moet ik naar explorer toe want COPY/ PASTE slikt ie niet bij Mozilla
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| [quote="Soort 5279"]ja ik heb het ook wel eens moeten doen op het werk... ff mooi gaan schuren om een beetje soft te krijgen.. lekker veel plamuur erop.. laten drogen.. en dan pak de schuurmachine.. en beginnen maar.. het laatste gedeelte met de hand.. tot ie echt weer glad is.. hele zijkant spuiten.. en dan moet het weer aardig netjes zijn.. mooie inhoud.. krijg al een aardig idee wat je van plan bent... Dat weet jij helemaal niet want de inhoud die er op het plaatje inzit zit er allang niet meer in veeslte groot strom verbruik maar goed klijn tipje van de sluier ik zou eens op GOT kijke en dan onder cme en dan startrek buttons |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuw geheugen. | Rush | Hardware Junkies | 15 | 25-01-2007 16:34 |
| nieuw mobo en vga | black magic | Hardware Junkies | 9 | 2-12-2003 18:54 |