| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 september 2003 Locatie: weert
| gegroet allen ![]() laat ik me direct maar even voorstellen, mijn naam is luuk en ik ben 16 jaar. mijn interesses zijn vooral muziek (ik ben dj en produceer muziek) en computers (ik heb een paar weken trug mijn eigen pc gebouwd en ben m nu lichtelijk aan het modden) hier de specs van de pc, gevolgd door wat plaatjes (in progress): aopen midi case (allom bekend) amd athlon xp 2600+ standaart meegeleverde koeler aopen 300 watt voeding asus a7n8x mobo asus v9520 magic/t met geforce fx 5200 chipset plextor 52x brander philips dvd maxtor 80 gb hdd floppydrive rounded cables pics: http://members.lycos.nl/mantisnl/mod001.jpg http://members.lycos.nl/mantisnl/mod002.jpg http://members.lycos.nl/mantisnl/mod003.jpg tips zijn meer dan welkom! nu had ik ook nog een vraagje over de dvd drive: de plextor "binnenkant" is zwart (te zien in de pic). is het mogelijk om de dvd "binnekant" te spuiten? ik ben bang dat de verf afslijt door t ronddraaien van de cd, en dat de cd daardoor beschadigd raakt! ik ben benieuwd groetjes, luuk [edit] vanalles vergeten, er komt zowiezo nog een window in (met verduisterd glas ala autoblindering) en de psu wordt nog gemesht, ik ben nog op zoek naar een goeie mesh hiervoor maar dat zal wel lukken [/edit] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Welkom mantisnl, Ik heb wel een tip voor je, al is die meer van huishoudelijke aard. Op ons forum gelden restrikties voor fotogrootte in topics. De maximale breedte hebben we vast gesteld op 400 pixels (400x300 dus). Vandaar ook het vriendelijke verzoek je pics te resizen. Mocht resizen even niet gaan dan kun je de img tags weglaten zodat we alleen de linkjes zien waar we dan op klikken als we de foto willen zien. Verder veel plezier bij CJ Trouwens de lade van de Plextor is niet alleen maar voor de show zwart, dat heeft wat met reflectie te maken: [plak] A black tray, to reduce the jitter and to increase the quality of the burned CD [plak] Ik zou daar iig niks aan doen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Hallo MantisNL welkom op CaseJunkies, lees even de Regel en FAQ door, check ook even het Mededeling Forum. Wij wensen je een fijne tijd op CaseJunkies en natuurlijk veel Mod plezier Resetter p.s.: Vertel even wat je hebt gemod ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| err hij is gespoten, even lezen gizmo, staat 1 post boven jou
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hij lijkt idd een beetje grijs, maar als je m in t echt ziet zie je toch dat t wit is. ik vond t wel n geinige combinatie ![]() over een paar dagen window erin, en dat panel ook nog spuiten. update: kheb het klepje vooraan zwartgespoten, en 1 zijpaneel ook. dit komt er waarschijnlijk nog in: -window met verduisterd plexiglas (waarvoor ik auto verduisteringsplastic wil gebruiken)-gemeshte psu (mn pa schijnt er ergens aan te kunnen komen) -leds in t front worden vervangen door 2 witte leds -een witte ccfl wordt erin geplaatst, zodat je, als die uit staat een "zwart" window hebt, en als ie aan staat je toch binnen kunt kijken (ik hoop dat jullie t begrijpen )groetjes, luuk |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ik dacht al dat die vraag zou komen haha. dit is het zijpaneel van de andere kant, ik heb t er alleen op gezet om te kijken of t wel goed uitziet! het andere is nog niet geverfd en wordt deze week nog gezaagd ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| N00B vraagje | unreal | Elektronica Junkies | 6 | 30-08-2004 14:06 |
| Nieuwe Casemod in Progress. | Soefkenijn | Casemod Junkies | 76 | 17-08-2003 09:34 |
| Nieuwe casemod(s) in progress -- UPDATE + pics op pagina 8 | Bart_Banaan | Casemod Junkies | 121 | 11-08-2003 17:31 |
| Mijn eerste casemod in progress | Lampje | Casemod Junkies | 23 | 14-04-2003 01:54 |
| Casemod in progress + lijstje wat er nog aan gedaan word | Phant0m | Casemod Junkies | 14 | 30-01-2003 22:48 |