Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Junkies
Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 1-02-2003, 21:12   #1 (permalink)

Standaard tips en trucks voor een koffermod?

Ik ben vandaag begonnen met een Koffermod, en het gaat een daverend succes worden, hoop ik. Heeft er iemand nog tips/ trucks voor een koffermod? Alles is welkom
Oud 1-02-2003, 21:27   #2 (permalink)

Standaard

Heel nauwkeurig werken, je ziet vaak heel lelijke zaagsneden bij kofferMODs 9vooral rond de CD/floppy's
Oud 1-02-2003, 21:38   #3 (permalink)

Standaard

Eerst heel goed passen e.d. en kijken of alles goed functioneert als de koffer bijv. op z'n zijkant staat, verder gewoon alles goed VAST maken
Oud 1-02-2003, 22:15   #4 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Lees ff de caseview van Hermanator's koffertje, staan wel interessante dingen in!
Pureoptical is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2-02-2003, 00:18   #5 (permalink)

Standaard Re: tips en trucks voor een koffermod?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FonS
Ik ben vandaag begonnen met een Koffermod, en het gaat een daverend succes worden, hoop ik. Heeft er iemand nog tips/ trucks voor een koffermod? Alles is welkom
Nog even een tipje voor het zagen, snij eerst het schuim weg op de desbetreffende plaats en doe hetzelfde met het buitenmateriaal, alu of soort plakplastic, hangt van je koffer af. En zaag liever gaatjes te klein, bijvijlen kan altijd maar andersom kom je toch voor problemen te staan. Succes en na het leze van me caseview nog meer vragen, don´t hesitate to ask
Oud 3-02-2003, 23:03   #6 (permalink)

Standaard

Ik zou ook graag aan een koffermod beginnen maar ik zit met een aantal vragen:
1- Ik wil er ook de mogelijkheid mee hebben dat ik hem in de wagen kan aansluiten/gebruiken. Ik heb een Laptop die in mijn firmawagen is aangesloten op een convertor van 12v naar 220v ( tas met ingebouwde printer e.d.) Ik heb daar het probleem dat ik veel stop en terug moet starten, als ik de wagen start valt de spanning aan de convertor altijd even weg en dan wil die convertor niet mee aanslaan en laadt dus de laptop niet meer op. Met men laptop is dit nu geen pronleem aangezien deze een batterij heeft. Maar als ik dit zou doen met een desktop mobo/voeding dan gaat die pc altijd uitvallen op het moment dat ik de motor van de wagen start. Iemand een oplossing hiervoor?
2- Ik heb al van die kleine monitors gezien die je op een dashboard kan plaatsen, maar ik vraag me af hoe is die op de pc aangesloten? Is dit met svideo aansluiting op een beeldkaart met dubbele functie Monitor en/of tv. Zoja als ik die pc dan opstart met enkel die kleine svideo monitor aangesloten ( zonder gewone monitor dan ) krijg ik dan inderdaad een normaal beeld te zien? (ook bij het opstarten)

Kan iemand me een goede convertor 12v > 220v aanraden?
Kan iemand me een zo klein mogelijk toetsenbord aanraden?

Als dit lukt heb ik dus een kofferPC die ik kan gebruiken in huis En in de wagen ( zou toch prachtig zijn dacht ik zo. ( software voorbeeld voor in de wagen ( Autoroute2002 met een USB GPS antenne, MP3, DIvx enz...)

Alvast bedankt.
Oud 4-02-2003, 00:06   #7 (permalink)

Standaard

misschien een domme vraag, maar maakt het uit of een diskettestation ondersteboven zit? Lijkt mij van niet, toch?

Ik heb namelijk al mooi een aantal schroefgaten in het station zitten en dan kan ik hem mooi in de deksel van de koffer schroeven. Alleen zittie dan ondersteboven.
Oud 4-02-2003, 00:25   #8 (permalink)

Standaard

neej dat maakt niet uit, zolang je maar weet dat hij op zijn kop zit en niet met geweld een floppy erin probeert te proppen
Phant0m is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-02-2003, 10:08   #9 (permalink)

Standaard

Leek mij idd ook al dat het niet uit zou maken, maar me pa maakte me weer aan het twijfelen. *zucht* Ouders....
Oud 9-02-2003, 18:41   #10 (permalink)

Standaard

hoe staat het ernu mee met je km? (of loop ik achter?)
QuincMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2003, 23:43   #11 (permalink)

Standaard

Ik hbe ook een koffemod! (is nu nog een AMD K6-2 450@500 maar als ik (waarschijnlijk morgen) mijn nieuwe Epox 8RDA+ krijg dan kan mijn A7A 266-e in mijn koffer en komt er dus een 1700+ processor op
en idd... je kan beter het gat eerst te klein maken en later wat groter, want andersom werkt NIET :P
en je moet ook meteen er goed voor zorgen dat je wel iets van airflow overhoudt! das belangrijk :P
ik ben benieuwd of ik mijn 1700+ kan installeren dat ik de koffer dicht kan houden tijdens het draaien van het systeem!

Wat zijn de specs van jouw toekomstige koffer?
Wabs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-02-2003, 11:11   #12 (permalink)

Standaard

hmm, wabs is ook eindelijk @ CJ gearriveerd

ik heb binnenkort ook een epox met een xp1800+ tbred draaien in m'n koffer
ff kijken of het te doen is, dan wil ik er misschien ook nog WC in bouwen
Oud 13-02-2003, 13:05   #13 (permalink)

Standaard

MIjn epox is nog steeds niet bezorgd heb die gasten maar ff een meil gestuurd, maar ik ben nu ziek en ga eerst ff in mijn bed liggen slapen! hopen dat ik strax wakker wordt van een deurbel waar een bezorger achter staat!
Wabs is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2003, 12:48   #14 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quincman
hoe staat het ernu mee met je km? (of loop ik achter?)
Ben twee weken bezig geweest, en ik heb hem gister helemaal in elkaar gezet. En hij werkt. Ik moet alleen nog een week of paar wachten totdat ik de fanguards en een powerswitch binnen krijg van de diverse inkoopacties.

Als ik die ook binnen heb, zal ik wel een paar fotootjes posten.
Oud 15-02-2003, 12:51   #15 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wabs
Ik hbe ook een koffemod! (is nu nog een AMD K6-2 450@500 maar als ik (waarschijnlijk morgen) mijn nieuwe Epox 8RDA+ krijg dan kan mijn A7A 266-e in mijn koffer en komt er dus een 1700+ processor op
en idd... je kan beter het gat eerst te klein maken en later wat groter, want andersom werkt NIET :P
en je moet ook meteen er goed voor zorgen dat je wel iets van airflow overhoudt! das belangrijk :P
ik ben benieuwd of ik mijn 1700+ kan installeren dat ik de koffer dicht kan houden tijdens het draaien van het systeem!

Wat zijn de specs van jouw toekomstige koffer?
Klikkerdeklik

Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips voor casemod Nemesis Casemod Junkies 2 25-08-2005 19:20
Atx schakelaar voor Koffermod jrbuurke Casemod Junkies 17 1-10-2003 22:08
Wie heeft een schema en tips voor deze schakeling Patrick Elektronica Junkies 6 22-05-2003 11:29
Koel problemen en vraag voor tips xmen2 Cooling & OC Junkies 3 19-05-2003 17:47
Iemand nog tips voor IA produkten? XNDR Shop Junkies 47 11-05-2003 16:02

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.