| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Ik ben vandaag begonnen met een Koffermod, en het gaat een daverend succes worden, hoop ik. Heeft er iemand nog tips/ trucks voor een koffermod? Alles is welkom ![]()
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Eerst heel goed passen e.d. en kijken of alles goed functioneert als de koffer bijv. op z'n zijkant staat, verder gewoon alles goed VAST maken ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
en na het leze van me caseview nog meer vragen, don´t hesitate to ask
__________________ 31173-1 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Ik zou ook graag aan een koffermod beginnen maar ik zit met een aantal vragen: 1- Ik wil er ook de mogelijkheid mee hebben dat ik hem in de wagen kan aansluiten/gebruiken. Ik heb een Laptop die in mijn firmawagen is aangesloten op een convertor van 12v naar 220v ( tas met ingebouwde printer e.d.) Ik heb daar het probleem dat ik veel stop en terug moet starten, als ik de wagen start valt de spanning aan de convertor altijd even weg en dan wil die convertor niet mee aanslaan en laadt dus de laptop niet meer op. Met men laptop is dit nu geen pronleem aangezien deze een batterij heeft. Maar als ik dit zou doen met een desktop mobo/voeding dan gaat die pc altijd uitvallen op het moment dat ik de motor van de wagen start. Iemand een oplossing hiervoor? 2- Ik heb al van die kleine monitors gezien die je op een dashboard kan plaatsen, maar ik vraag me af hoe is die op de pc aangesloten? Is dit met svideo aansluiting op een beeldkaart met dubbele functie Monitor en/of tv. Zoja als ik die pc dan opstart met enkel die kleine svideo monitor aangesloten ( zonder gewone monitor dan ) krijg ik dan inderdaad een normaal beeld te zien? (ook bij het opstarten) Kan iemand me een goede convertor 12v > 220v aanraden? Kan iemand me een zo klein mogelijk toetsenbord aanraden? Als dit lukt heb ik dus een kofferPC die ik kan gebruiken in huis En in de wagen ( zou toch prachtig zijn dacht ik zo. ( software voorbeeld voor in de wagen ( Autoroute2002 met een USB GPS antenne, MP3, DIvx enz...) Alvast bedankt. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| misschien een domme vraag, maar maakt het uit of een diskettestation ondersteboven zit? Lijkt mij van niet, toch? Ik heb namelijk al mooi een aantal schroefgaten in het station zitten en dan kan ik hem mooi in de deksel van de koffer schroeven. Alleen zittie dan ondersteboven.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Ik hbe ook een koffemod! (is nu nog een AMD K6-2 450@500 maar als ik (waarschijnlijk morgen) mijn nieuwe Epox 8RDA+ krijg dan kan mijn A7A 266-e in mijn koffer en komt er dus een 1700+ processor op ![]() en idd... je kan beter het gat eerst te klein maken en later wat groter, want andersom werkt NIET :P en je moet ook meteen er goed voor zorgen dat je wel iets van airflow overhoudt! das belangrijk :P ik ben benieuwd of ik mijn 1700+ kan installeren dat ik de koffer dicht kan houden tijdens het draaien van het systeem! Wat zijn de specs van jouw toekomstige koffer? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| MIjn epox is nog steeds niet bezorgd heb die gasten maar ff een meil gestuurd, maar ik ben nu ziek en ga eerst ff in mijn bed liggen slapen! hopen dat ik strax wakker wordt van een deurbel waar een bezorger achter staat! |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Als ik die ook binnen heb, zal ik wel een paar fotootjes posten.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tips voor casemod | Nemesis | Casemod Junkies | 2 | 25-08-2005 19:20 |
| Atx schakelaar voor Koffermod | jrbuurke | Casemod Junkies | 17 | 1-10-2003 22:08 |
| Wie heeft een schema en tips voor deze schakeling | Patrick | Elektronica Junkies | 6 | 22-05-2003 11:29 |
| Koel problemen en vraag voor tips | xmen2 | Cooling & OC Junkies | 3 | 19-05-2003 17:47 |
| Iemand nog tips voor IA produkten? | XNDR | Shop Junkies | 47 | 11-05-2003 16:02 |