| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 augustus 2003 Locatie: Friesland
| Hallo, Hier een noobje die wil gaan beginnen met het casemodden maar graag van te voren van de profs nog wat info wil hebben . 1. Voordat ik naar de bouwmarkt ga rennen voor alumminium plexiglas enz. wil ik graag weten wat dit kost. 2. Zou het ook mogelijk zijn om een PS2 te modden door bovenkant met plexiglas te doen en dan licht erin. 3. Is het vastmaken van plexiglas ook te doen met popnagels? Bedankt ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| 1. Ren naar de bouwmarkt, en kijk wat het kost. 2. Waarom niet dan? 3. Dit kun je niet popnagelen, popnagels zetten uit, en omdat plexiglas een hard materiaal is, zal dit knappen. Acryl glas gaat misschien, maar ik denk dat zelfs dat gaat knappen.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
antwoord één, we hebben heus niet alle prijzen in ons bolleke, zelf even gaan vragen kan dus geen kwaad antwoord twee, idd, waarok niet, garantie vervalt, maar verder kan het gewoon, als je maar goed kijkt hoe en wat je doet. antwoord drie is gewoon juist, het gaat niet, wordt zelf nog aangegeven dat je het zou kunnen proberen met acrylglas dus zo'n opgefokt antwoord van, 'ja sorry hiet kan ik niks mee' is eigenlijk niet echt op z'n plaats ! En wacht gewoon nog wat meer replies af, zitten heus nog wel wat leuke ideeën bij ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| ik zou dan misschien voor dopmoertjes kiezen. Zie er netjes uit. En je hebt ze ook heel klein, denk maar M3 of M4. Let op als je iets mod(ificeerd), dan vervalt wel je garantie.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| jah duh! denk je dat wij voor je de prijzen gaan checken bij de bouwmarkt? kom op zeg... toon es wat inzet.. wij kauwen niet alles voor. een PS2 modden moet ook geen prob zijn, en plexi kan je beter lijmen dan poppen |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ten eerste Welkom op het forum, lees even de regels door (die vind je hier), check ook even het mededelingen topic(en die vind je hier), algoed je vragen 1 Zelf kijken, want dat verschild per zaak maar hier bij de doeland 9 euro voor 100cm x 50cm. 2 Waarom niet zou goed kunnen, wat houd je tegen pak je dremel en ga aan de gang. 3 Je kan met popnagels werken maar gebruik dan geen acrylaat (plexiglas/acrylglas) maar policarbonaat (lexaan) dit breekt namelijk niet, dit kan je zelfs buigen zonder te verwarmen. Maar als je geen zin hebt om moeilijk te doen gebruik je moertjes of dubbelzijdig tape ![]() en 4 Reageer niet meteen met Ja sorry hoor maar hier heb ik niet veel aan. je bent hier net en begint meteen te schreeuwen wacht gewoon wat reacties af, en kijk even de casejunk uit de spreekwoordelijke boom Resetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Vreemd topic, het is algemeen bekend dat n00bs weinig ervaring hebben maar dat wil niet zeggen dat ze geen eigen initiatief tentoon mogen spreiden ........... Maar in ieder geval zijn al je drie vragen meer dan eens beantwoord, dus van mij mag dit topic wel gesloten worden, er is niks meer toe te voegen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 juni 2003 Locatie: Hegelsom
| Juist ja.... Dit lijkt verd8 veel op mijn eerst topic http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=2551 Mijn advies: toon wat meer respect voor de mensen hier, en je wordt ook meer gerespecteert. Al die ophef is nerges voor nodig.
__________________ Whatever happens -----------> Keep thinking forward |
| |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb er ook niks meer aan toe te voegen dus op slot.... Als je het niet eens bent mag je mij even een PM of mailtje stuuren. Resetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| overclock n00b | Sendar | Cooling & OC Junkies | 4 | 28-05-2006 16:27 |
| N00B vraagje | unreal | Elektronica Junkies | 6 | 30-08-2004 15:06 |
| [OC] n00b | wick3d | Cooling & OC Junkies | 9 | 6-09-2003 22:52 |