| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb twee mooie 'groene' ccfl's in m'n case hangen, die wel groen zijn maar dan wel heel licht groen. Deze zou ik graag wat meer _echt_ groen zien, zoals de rest van de leds. Aangezien ze niet gek veel warmte produceren, zat ik te denken aan groen doorschijnend plastic er omheen plakken... maar misschien hebben mensen hier daar nog andere (betere) suggesties voor?
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Moet kunnen, die folie die ze voor lampen gebruiken kan wel een beetje warmte verdragen. Misschien lukt het ook met een groene permanente viltstift. FF testen lijkt het devies.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Om warmte hoeft je je toch niet druk te maken? De mijne zijn iig handwarm. Mischien met een of ander inkt goedje, dat dat eraan blijft zitten.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb natuurlijk liever niet iets wat permanent is. Viltstift / verf blijft er altijd op zitten en, op het moment dat je het er niet mooi egaal op krijgt, blijft je dat zien. Liever dus iets wat al een mooie egale kleur heeft als je het koopt zoals dat plastic. Vandaag al rondgekeken in de stad (Haarlem), maar niets kunnen vinden wat er goed voor te gebruiken is helaas.
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| ik weet niet of jullie ooit In Holland Staat Een Huis hebben gekeken? is een programma op rtl 4 waarin.......blabla...... maar daar hebben ze dat ook gewoon gedaan bij tl-balken en daar schoven ze dan een soort van plastic huls om heen en dat ging ook goed dus als je zoiets kunt vinden hoef je je geen zorgen te maken om warmte!
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Je kan die kleuren filter halen voor die PAR Can lampen (disc even naar de betere electro zaak toe :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| ja je hebt zon soort lampen gel en daarmee maak je roze super mooi bloed rood, dat zal ook wel voor groen zijn.. gewoon een soort haargel, alleen dan met een kleurtje is het dacht ik..
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] Water Kleur, hoe? | 666Robin666 | Cooling & OC Junkies | 0 | 19-08-2007 18:22 |
| kleur keuze | whocarez | Area 1337 | 7 | 28-03-2004 12:04 |
| welke kleur? | Foxie | Casemod Junkies | 5 | 19-01-2004 11:29 |
| Chieftec Kleur | Strakke-Wappie | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2003 18:56 |