| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Rotterdam
| Hey, ok ik ben nieuw op de furm (aangenaam kennismaken) maar ik had ff een vraagje, ik ga nu zelf een kast bouwen en heb heel het idee al op papier staan, en ik heb de afmetingen van hoe groot de platen moeten worden... maar waar kan ik de platen het beste kopen en het liefst ook laten zagen? bij karwei hadden ze alleen alluminium platen met gaten dr in, en bij formida was 1 plaat van 100cm bij 60 cm 17 euro dan zou ik alleen voor de platen 51 euro moeten neertellen en ze konden de platen daar niet eens op maat zagen maar goed, als 1 van jullie een idee of een tip heeft dan zou ik die graag horen, o ja als ik eenmaal aan de case begonnen ben laat ik het wel zien, het idee van de kast komt van een radarbesturings installatie uit een russisch marine schip dat ik in de vakantie gezien heb. ik woon in rotterdam, dus misschien als 1 van jullie daar of in de omgeving woont dat die een idee heeft voor een zaak, en anders gewoon een bekende zaak in het algemeen... elke hulp is welkom, dank, Be'lakor |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| gewoon naar een metaalbedrijf stappen en ff vragen... en een kratje bier om het allemaal wat soepeler te laten verlopen doet wonderen ![]() ik werk zelf bij een metaalbedrijf, dus die vlieger gaat voor mij niet op, maar mn baas wil graag dat ik het betaal in overuren, en dat is me ook best ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Rotterdam
| Hey thnx voor de reacties, ik ga van de week idd wel naar een metaalzaak of anders naar de gamma... aluminium folie lijkt me niet zo'n goed idee een hele case bouwen van dat spul lijkt me niet zo stabiel :P anyway thnx for the reactions comrades Be'lakor |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
wat een vrolijke boel hier he .Als je bezig gaat met het bouwen verwachten wij hier wel een work in progres topic he denk er om anders fluit ik je terug :PResetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Metaal (Alluminium) | geek-style joris | Shop Junkies | 4 | 3-10-2007 18:53 |
| Waar halen jullie je casemod stuff?? | Jensn | Shop Junkies | 20 | 25-10-2006 20:10 |
| Waar 2MM dik aluminium halen ? | Bobie | Casemod Junkies | 4 | 26-08-2005 19:32 |
| waar koper te halen? | ^n0c3r | Cooling & OC Junkies | 8 | 9-07-2004 20:27 |
| Waar kan ik afdichtrubber halen of hoe het ook mag heten. | Li-Unit | Casemod Junkies | 13 | 23-01-2004 20:02 |