| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 augustus 2003
| Goed idee, had ik ook al moet er alleen nog ff een plaatje voor knippen moet het alleen ff zo maken dat je daarop kunt drukken dat hij dan open gaat.
__________________ Regels zijn voor mensen die geen beslissingen durven nemen. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| een knopje aan het bestaande knopje van de cd-rom solderen, stukkie draad ertussen en je kan hem plaatsen waar je wil... hoe precies weet ik ook niet, ik heb het zelf nl niet
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| oei oei oei wat een strak kastje :P ik krijg bij zoiets de neiging om er een IR oogje in te gooien.. en dan via een remote lekker zapppen.... en DVDtjes kijken.. videootje opnemen op HD.. zou niet verkeerd zijn. alleen heb je dan een TV kaart nodig.. en een goed progje die mooi opneemt in klein formaat...
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Erg mooi kastje lekker strak. Eigenlijk maar 1 vraagje. Hoe kom je aan de slimline naar ide convertor bordje ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
http://www.maraex.com/ staat niet op de site maar hadden hem wel.
__________________ Regels zijn voor mensen die geen beslissingen durven nemen. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ja ik had hem gezien puik kastJE
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Regels zijn voor mensen die geen beslissingen durven nemen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| C-Media CM6501 geluidsprobleem | YaaD | Hardware Junkies | 4 | 29-05-2007 23:46 |
| [REV] CoolerMaster Media 280 / 281 | Carpento | News & Review Junkies | 1 | 10-02-2007 17:56 |
| [CiP] Media Kast | The_Thing666 | Casemod Project Logs | 3 | 2-04-2005 22:19 |
| Media-markt pc met pci-expres | GoTMoRe | Hardware Junkies | 4 | 2-08-2004 18:36 |