| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2003 Locatie: Reuver
| Na het zien van alle gemodde cubes wil ik het zelf ook een keer proberen, zie hier mijn voor beelden : ![]() ![]() ![]() Wil ook een voet eronder gaan bouwen, daar komen de radiators dan in. Als belangerijkste componenten heb ik : YY-420 Cube Server Aqua Computer watercooling, setup nog niet duideliijk, denk twee dual voor proc en chipset en nog een dual voor video. Fans voor watercooling wil ik laten regelen door de innovatek Fan-O-Matic. Zo kan ik ook vanuit windows de fans aansturen. watergekoelde harddisks en voeding, zit nog in de planning... ben nog aan het twijfelen tussen een aantal 875 chipset bordjes, namelijk : Epox 4pca3+ Gigabyte 8knxp DFI LANparty Pro875 Chaintech 9CJS Abit (afgevallen omdat hier een com en lpt meer op zit) Wil 2 * 36 Gb raptors in raid 0 zetten voor boot en 4 * 200 gb in raid 5 voor data, waarschijnlijk de LSI 4 kanaals SATA controller. wil verder gebruik gaan maken van een GF FX 5900 Ultra kaartje, waarschijnlijk van gainward (coolfx).
__________________ Place signature here. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Is dit een topic waarin we je vorderingen van dag tot dag kunnen volgen of zit je nog voorin de planningsfase?? In het eerste geval reuze interressant, in het tweede geval lijkt het verstandiger een topic op te starten als je daadwerkelijk van start gaat. We lopen allemaal met plannen in ons hoofd maar zolang er niet daadwerkelijk gemod wordt is dit minder interressant. Concept van de mod is iig OK.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Nope, heb al veel modstuff in huis en nog meer is onderweg (IA van laupr . Verder ben ik met Wim in overleg wat betreft de cubeserver kast en het laten laseren hiervan. Zal trouwens ook niet van dag tot dag zijn, maar ik probeer elke dag wat te doen en zal hier ook updates over posten. Deze mod zal wel een maandje of drie gaan duren, als dat te lang is om dit topic open te houden mag ie dicht, dan open ik over een tijdje als ik alles binnen heb wel een nieuw topic. Maar ik had ook graag wat ervaringen wat betrefd de moederborden die ik boven noemde.
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| |
| | #9 (permalink) |
| blackgoth : RAID5 kun je draaien vanaf 3 disken, heb je netto de capaciteit van twee disken over. een disk wordt als parity gebruikt. whocarez : Inderdaad, de cube van Wim is te koop! (blauwe cube onderaan)
| |
| | #11 (permalink) |
| wil ook gebruik gaan maken van spiegels in de kast voor het optische effect, zoals hier : (onderaan kast en langs voeding) ![]() Verder heb ik deze lichtcomputer besteld voor de aansturing van de CCFL's http://www.velleman.be/common/product.Aspx?id=348779 Dit is de mesh die ik heb om de voeding af te werken. Voor de molex en fdd kabels wil ik zwarte mesh gebruiken. Voor de bekabeling van de fans geldt hetzelfde. ![]() ModEdit: Even een linkje gemaakt houd je aub wel aan de afgesproken picture size, tnx. Resetter
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 augustus 2003 Locatie: Groningen
| Ik ben zelf wel een voorstander van die YY cubes, ik kom alleen weinig echt mooie exemplaren tegen. Ik zal wel verkeerd zoeken, waar zoek jij? ![]() Correct me if I'm wrong, maar nu kun je dus aan beide kanten in die kast een window plaatsen zonder belemmering van het zicht? |
| |
| | #14 (permalink) |
| PC-Max forums : http://213.221.104.186/pcmax/forum/index.php Fiddler : http://www.fiddler.be/ 2CPU forums : http://forums.2cpu.com/ GOT : http://gathering.tweakers.net de cube is als het ware in twee stukken gedeeld, en het moederbord zit in het midden tegen de scheidingswand. Zo heb je een kant voor moederbord en een kant voor hd's en andere devices. Resetter bedankt voor de hulp, had het even niet gezien, maar zo gaat het net zo goed :-) NP :P Resetter
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zeg, wat kost zo'n cube eigenlijk, ik bedoel dan alleen de behuizing met PSU, ik kan ze nergens on tha web vinden ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |