| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Hoe sluit je eigenlijk de HDD leds aan? Voor zover ik het weet zitten aan de leds stekkertjes, maar waar sluit je die op aan? Ieder op een HDD? (kan dit wel?)
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #33 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | ||
| |
| | #34 (permalink) |
| Aangezien het een servercase is neem ik aan dat niet iedereen gaat lopen solderen om alle leds werkend te krijgen. Lian Li heeft bv ook meerdere leds voor HDD's.
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
pinnetjes en daar staat HDDled IDEled of iets dergelijks bij.Het is mogenlijk om elke hdd een eigen led te geven alleen moet je dan een SCSI systeem hebben :P met IDE lukt het naar mijn weten niet
__________________ CaseJunkies Addicted! | |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2003 Locatie: Reuver
| je kunt elke HD gewoon zijn eigen led geven ook bij IDE, zoals gezegd gewoon de aders van de IDE kabel te gebruiken. Heb daar ooit een guide van gelezen, weet alleen niet meer waar >/ Ik ga de leds vervangen daar heldere blauwe en maak er een HD-VU meter van The Undertaker : http://www.tweakers.net/aanbod/product/16722/a leuke PC70 voor je? pagina met veel how-to's : http://www.case-gallery.de/ => Modding-Anleitungen
__________________ Place signature here. |
| |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zoals hier te lezen is: http://www.bbdsoft.com/ide.html Is pin 39 van de activity. Als je die nou dmv een optocoupler koppelt aan de ground. En aan de andere kant de ground. En aan de andere kant een ledje met zn eigen spanning. Als dan de activity "aan" gaat, geeft deze het signaal door aan de de andere kant van de opto.... die dan als een schakelaar dicht klapt. En de stroomkring kompleet maakt, met als gevolg dat je ledje brandt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Citaat:
Case is niets voor mij, ik ben alleen op zoek naar de HDD bracket.
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server | |
| |
| | #39 (permalink) |
| elk ledje heeft een aparte stekker. For drive activity, all you need to do is put a 1k resistor between 5v+ and the positive side of the led. Put the negative side of the led onto pin number 39 of your IDE cable. update : weer een cube gevonden ! http://www.pixum.de/members/keiljue/...53b6de2fa8f23e
| |
| | #40 (permalink) |
| Ondertussen vind ik dit topic meer een Groot YY kast verzamel topic ipv een Work in Progress topic, Zero2cool wat gaan we doen ??
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
| | #41 (permalink) |
| Je hebt zeker gelijk Ik krijg steeds meer spullen binnen, maar ik mis een belangerijk onderdeel en dat is de kast. Zoals het er nu uitziet zal het nog wel een weekje of twee duren voordat ik deze eindelijk in bezit heb, en dan moet ie nog gelaserd worden. Van mag dit topic dus dicht. Ik open tzt wel een nieuw of neem contact met jullie op.
| |
| | #42 (permalink) |
| Neem maar even contact op met mij stuur een pm of mailtje als je aan de slag kan/ gaat ![]() En tot dan een temp slotje zodat het topic niet word vervuild of uitloopt op een spamfest :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |