| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| Hallo allemaal, ik ben n00b op het gebied van case modden en ben van plan binnenkort een nieuwe pc te gaan bouwen. De case wil ik gaan modden, omdat ik hier al wat leuke dingen heb gezien .Nu heb ik al een mooie case gevonden, de Qtec 6053MDL[/url] ff een pic: ![]() en wat info: Key features Black design midi tower case with 2x 3.5" and 4x 5.25" drive bays Side panel with transparent window and 3 transparent tri-colour low noise coolers Built-in blue neon light with switch for on / off / sound sensitive Design front with brushed metal and transparent parts Front connection for 2x USB and headphone + mic Suitable for ATX, MicroATX and FlexATX form factor mainboards with Intel or AMD CPU 2 separate side panels and click-on front for easy assembly Specifications Midi Tower model 2x 3.5" and 4x 5.25" drive bay 4x 3.5" hidden bay Exclusive transparent sidepanel design with 3 transparent tri-colour coolers Built in blue neon light with switch for on / off / sound sensitive 7x expansion slots on the back 3 extra expansions for serial, parallel ports, etc. Front connection for 2x USB and headphone + mic No PSU included Power and reset switch on front Power and HDD LED on front No sharp edges to avoid injuries Solid steel construction 2 separate side panels Built-in speaker Supports ATX, MicroATX and FlexATX form factor Black + transparent housing Front with brushed metal and transparent parts Product size (HxW in mm): 420 x 200 x 480 Nu is mij vraag: heeft iemand al ervaring met deze case en is deze case makkelijk te modden? Thnx, bundy |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Of ie makkelijk te modden is hangt af wat je wilt modden, een paar CCFL's derin hangen is zo gepiept. Ik zou persoonlijk voor een PC zonder zijraam gaan, en dan dat zijraam er zelf in modden. Dan kan je met veel meer dingen expirimenteren enzo, premod kan dat niet. Trouwens, PC kasten staal is allemaal hetzelfde, enkele gevallen daar gelaten, dus ik denk dat de modbaarheid van deze pc evenhoog ligt als de meeste andere pc;s.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tuurlijk is elke case te modden. Welke moeilijkheden verwacht je dan?? Casemodden is gewoon creatief probleempjes oplossen, meer niet. Maare in principe is elke case gelijk, alleen verwschilt ie in jasje en gebruikte materialen. Ik voorzie weinig problemen met deze case, kopen en beginnen dus. ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| Dank jullie wel allemaal voor de reacties. Ik wil in deze kast een paar ccfl's leggen en een paar van die lichtgevende koelers erin doen om 1s te beginnen. Daarna kijk ik wat er nog meer voor leuk spul te koop is (zoals fancontrols en lichtgevende kabels enz . Een leuk begin voor casemodden, tog? ![]() Het kan wel ff duren voordat ik de pic's post, maar w8 maar af :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik ben het geheel eens met onze Uzuri, "De enige echte beperking bij casemodden is je fantasie." Dus geef je fantasie eens de ruimte maar zorg wel dat alles haalbaar is ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| heb ook die kast hahaha alleen heb ik der een gat in gemaakt aan de bovenkant voor me radiator voor de rest nog vrij orgineel alleen bedrading veranderd van de fan's naar me zalman fancontroller :P |
| | |