| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| ik heb net foto's getrokken van mijn case, ma nu zoek ik iemand die ze wil online zetten aangezien ik geen webspace heb Ze zijn wel redelijk groot (300-500kb dus verzenden gaat nie zo simpel) ma we vinden wel iets |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| tada, hier zijn ze dan Srry voor het lange wachten maar mijn dagen zijn druk gevuld :P Ik heb wel geen foto's kunnen trekken voor de casemod aangezien ik die camera maar ffkes mocht lenen >/ En hierbij ga ik jullie ook al waarschuwen, mijn fototechnieken zijn al even goed als mijn kennis van pc's :P Een overzicht van mijn kamertje ![]() ![]() Nu de pc van dichter bij ![]() ![]() ![]() Enkele detail's ![]() ![]() ![]() ![]() Zo, dit was het dan Alle vragen, kritiek of tips en zo zijn welkom (nie te veel kritiek pls :P ) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: Groningen
| Citaat:
noob casemodje!!!!niks geen noob casemodje ik vind hem prachtig ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2003 Locatie: Zutphen
| ziet er idd zeer netjes uit Een puntje ziet die verf er echt zo raar uit in het echt ? of lijtk dat maar zo? voor de rest vind ik em netjes gedaan lekker blauwe ijskast lampies erin ) lol just kiding ga zo door maatgr crep8
__________________ HyPeR-X aka Crep8 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| ik sluit me bij de rest aan leuke mod.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Idd een zeer mooie case mod ! Ik vind alleen dat je die fan links onder je window wel weg had kunnen laten ! staat niet echt in evenwicht met het gene erboven... Verder is ie prachtig ! ( Geil hoor ! een X=Box en een PS2 ) |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| heel mooi, maar je paintjob ziet er niet mooi egaal uit... of lijkt dat zo? ![]() lijkt alsof de verflaag niet overal even dekkend is, en dat er geen lak opzit... voor de rest is het een mooi kastje geworden ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Volgens mij hoort dat juist zo, dat ie niet helemaal strak is, of niet? Mooi casemodje, kleuren passen goed, en tis over het algemeen best netjes uitgevoerd!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mijn eerste mod | sniffysniper | Casemod Junkies | 12 | 17-05-2007 20:20 |
| mijn eerste mod (met foto's) | Dj-=-Master | Casemod Junkies | 9 | 29-10-2005 13:03 |
| (cm) mijn eerste mod | rockyr | Casemod Junkies | 41 | 21-06-2004 19:45 |
| [CM] Mijn eerste mod..... | Sjamco | Casemod Junkies | 10 | 9-09-2003 23:14 |
| Foto's van mijn 1ste koffermod | bromaster | Casemod Junkies | 11 | 23-06-2003 21:23 |