| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Wie kan mij aan de maten helpen van een 19" atx kast. Ik weet wel het 1 en ander te vinden maar de exacte maten van waar bijvoorbeelde de gaten komen te zitten voor het ophangen weer niet. daarom post ik hier en wie weet heeft er iemand in de toekomst ook nog profeit van als hij een custom 19'' kast wil maken |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| 19'' was volgens mij 42 centimeter, met ophangingsgeval er al bij, of heb ik dat verkeerd? (kan trouwens ook 48 centimeter zijn, kweet niet meer....)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zoek met google op hoe groot 1 inch is, en doe die maal 19
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 augustus 2003 Locatie: Noordwijk
| 1 inch = 2.54 cm :P 19"x2.54cm= voilá :P 48.26 cm
__________________ SpecS: http://specs.tweak.to/8295 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| zoverre dat het 48 cm moest zijn was ik al. Maar dan zit ik met de maten de ophanging op welke hoogte moeten de gaten zitten. Dus zoals het staat aangegeven in u's en hoelang moeten die die stukken uisteken zodat ik hem opkan hangen in een rack. Ik doe dus een verzoek naar oeloe en alle andere met een custom 19'' rack want die kunnen dus zo de maten opmeten ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 augustus 2003
| Als je autocad hebt kan ik je een file geven waaruit je alle afmetingen (van men coolermaster sx4000 front) kan uit opmeten ![]() http://www.krewten.be/Front.zip |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hij vraagt niet hoe breed een 19" dinges is, hij vraagt de maten van hoever tot de schroeven etc, dus 19xinch heb je de totale breedte, maar niet waar de schroeven zitten. Formfactors.org is een site waar wel wat schamele info over staat, maar wil ik weten hoe groot de ruimte tussen de connector op een AGP kaart is, vind ik dat er niet.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Maten grafische lcd schermen? | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 9 | 7-07-2004 17:09 |
| Waterkoeling maten probleem? | Ice T | Cooling & OC Junkies | 7 | 18-06-2004 21:32 |
| [SHARKOON] Top window maten | Fleppuhstein | Casemod Junkies | 1 | 16-08-2003 19:58 |