| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| dr zijn al een paar die weten dat ik bezig ben met een modje, de invisible music case, daarbij gebruik ik dus alu profielen, alleen ik wil ze mooi aan elkaar verbinden zoals hier: ![]() (danku mug voor de foto ) de hoeken gaan bij mij net hetzelfde worden als bij mug, dus ook met die "speaker hoeken".maar weet iemand hoe ik ze zo mooi aan alkaar verbonden krijg?
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zijn hoekstukjes voor! Heb ik laatst ook op een mod gezien, ik zla die jongen eens vragen waar ie die dingen vandaan heeft. iig die dingen zaten aan de binnekant vast met een M4 screw, echt heel netjes zag het eruit.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |||
| Citaat:
edit: maar ik zou ook graag eens weten hoe mug het deet, omdat hij geen schroefjes heeft zitten, vind het wel makkelijk Citaat:
edit: maar ik zou ook graag eens weten hoe mug het deet, omdat hij geen schroefjes heeft zitten, vind het wel makkelijk
__________________ pcatom.be | |||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Je moet die alu ook niet lassen, maar een stale hoekje daar je die zooi op kan bouten
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik ben ook bezig met een Alu case met profieltjes en degene die in het zicht zitten ga ik doen met van die speciale metaal-epoxyhars van bison. ik had al die doorzichtige maar deze zou nog sterker moeten zijn. Als je wilt kan ik je laten horen of het goed werkt. P.S. Dit is m'n eerste post dus ik hoop dat het iets nuttigs is [/code] |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| bij ons op het bedrijf maken ze Flightcases.. deze dingen worden meestal op een hoek gezet en voor het gemak gepopnageld.. maar met boutjes zou netter zijn in een case.. en zolang je onder het gebolde gedeelte blijft met je boutjes.. omdat je in de hoek bijvoorbeeld een vierkant blokje schroeft.. dan is dat geen probleem..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2003
| Misschien kan je het best eerst een simpel hoekprofieltje aan de binnenkant doen en die aan de alu profielen maken met een paar verzonken moertjes (zodat de buitenkant glad blijft). En daarna de hoeken rond afvijlen, of nog een hoekprofieltje erop lijmen. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| het mooiste kan je de profieltjes zagen met een verstekbak/verstekzaag. euh.. zon ding: ![]() daarmee is het redelijk strak te krijgen zoals hier: ![]() helaas is het voor jouw mod niet stevig genoeg om de case op deze manier te maken. bij mij hebben de profieltjes als enigste functie om de randen af te werken, en ik gok dat bij jouw case het profiel ook voor wat stevigheid moet gaan zorgen. wat je ook kan doen is de plexi delen zo vastzetten dat het plexi de stevigheid geeft aan je case, en dat je de profielen er gewoon aan de buitenkant op kan lijmen om je verbindingen in het plexi weg te werken. als je toch besluit om van die bolhoeken te gebruiken, dan is hier nog wel een leuk adres voor handige goodies ![]() succes! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ik heb het al allemaal gezien, en aan mug gevraagd hoe hij het had gedaan met zn rabje. het worden dus profieltjes om ze vast te maken, maar weet iemand dat er zulke kleine (de schroefjes moeten onder de hoekbeschermers blijven) profieltjes zijn die alledrie de l stukken (X Y en Z zegmaar) aan elkaar kunnen verbinden
__________________ pcatom.be |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATI wel mooi? | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 8-07-2007 17:01 |
| Programma's lopen vast tijdens verbinden met Internet. | Cyborg | Software Junkies | 3 | 7-09-2005 20:52 |
| taal gebruik in profielen | GoTMoRe | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 8-02-2005 15:34 |
| Verbinden van 2 PSU's | Boogiman | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2004 12:30 |
| Grafische rekenmachine verbinden met USB poort | Willy | Elektronica Junkies | 22 | 6-03-2004 11:55 |