| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2003
| Waarom maak je die profielen niet vast aan je plexi (of hout) en dan met een paar (platkopse) schroefjes zo'n hoekprofiel op elke hoek? Lijkt me stevig genoeg, misschien kan je het beste popnagels gebruiken in plaats van schroefjes, is veel makkelijker vast te maken en gegarandeerd plat... |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| jemig wat schaam ik me toch als ik eerst die foto's van T-mugs en Fixels cube bekijk en daarna naar mijn cube ![]() Maaruh ik heb me hoek profielen met 90 graden hoekjes in elkaar gepopnageld, het ziet er echt niet uit, en het is ook echt niet netjes. Er komt toch nog houtplaat overheen en hoek stukjes ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| ATI wel mooi? | Hellion | Hardware Junkies | 1 | 8-07-2007 17:01 |
| Programma's lopen vast tijdens verbinden met Internet. | Cyborg | Software Junkies | 3 | 7-09-2005 20:52 |
| taal gebruik in profielen | GoTMoRe | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 8-02-2005 15:34 |
| Verbinden van 2 PSU's | Boogiman | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2004 12:30 |
| Grafische rekenmachine verbinden met USB poort | Willy | Elektronica Junkies | 22 | 6-03-2004 11:55 |