| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Goed ik plaats hier dingen die ik op een ander forum zag en toch leuk vindt om op deze site te plaatsen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier de link voor het verhaal http://forum.waterkoeling.nl/[img][/img] |
|
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Errug mooi, op die blowhole na, dat had beter gekunt!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Die blowhole vern**kt de helekast. Zonde dat het nu achteraf dan met een airoutlet moet worden verborgen. Verder blijft een een YY kast die erg mooi zijn.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik zag het meteen, ik wist meteen dat iedereen het op zou vallen...zonde man die blowhole, heel zonde, ik dacht bij de eerste foto dat het nog wel goed zou komen, niet dus.... heel erg zonde...Maar verder vind ik die kast er goed uit zien, en tja AMD!!!! eindelijk :P en een mooi epox boordje, dus hij zal wel flink clocken ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 juli 2003 Locatie: Nieuwegein
| Anders vijl die die blowhole toch gewoon ff mooi af, maak je er desnoods een 92mm of 120mm blowhole van ja toch? (want zoals het er nu uit ziet, ik zou die pics niet eens laten zien LOL!)
__________________ EPoX 8RDA+ NForce2 (Dual Zalman ZM-NB47J Cooled) AMD Athlon XP 1700+ (Zalman CNPS7000A-Alcu Cooled) Club3D Radeon 9700Pro (Zalman ZM80C-HP Cooled + Fan) Ligt verder nog een Innovatek Watercooling in de kast hier, wordt momenteel ff niet gebruikt... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Router met een ander merk receiver | GBCHEATER | Hardware Junkies | 0 | 23-02-2005 17:26 |
| Bios naar ander moederboard | brantje | Hardware Junkies | 4 | 5-01-2005 13:56 |
| ander onderwerp 'gereageert' e-mails | kaozz | CaseJunkies Support en Feedback | 10 | 29-09-2003 20:40 |
| nogmaals ander mobo! | Mr. Neo | Cooling & OC Junkies | 28 | 4-08-2003 23:29 |