| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Hallo ppl, Ik ga binnenkort ook beginnen met mijn eerste casemod, maar nu had ik een vraagje: Hoe open je je cd-rom drive als je er een bay op zit? Doe je dit dan via zoiets als statbar waar een functie opzit om em te openen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| een bay op een cdrom??? heb je hem gestealth ofzo? dan moet je aan de achterkant van die bay een gummetje plakken ofzo, die bijna tegen de open-knop komt, als je dan op die plek op de "bay" drukt, komt het gummetje tegen het open-knopje. wat er dan zal gebeuren mag je zelf bedenken :P ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als je het EJECT knopje van de cdrom wat dikker en hoger maakt zodat deze tegen de bay aanzit, kan je gewoon in de hoek van de bay drukken waardoor het knopje ook ingedrukt wordt. anders gewoon rechtermuisklik op je cdrom in de verkenner, en dan eject.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| Je bevestigt de drivebay cover gewoon met dubbelzijdige tape of klitteband aan de voorzijde van de slede van je drive. Je moet er dus wel op letten dat je van te voren de lipjes waarmee de cover normaal mee in de kast vast zit verwijderd. Dan moet je op de plek waar het knopje zit aan de binnenzijde van de cover een beetje foam of iets dergelijks plakken. Op het moment dat je dan op de cover drukt waar normaal de de knop zit gaat je bay open. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Of je maakt een supercewl schakelingentje met een microcontroller en bewegingssensoren waardoor je met magische handbewegingen de cd lades kunt openen. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Kijk voor de grap is bij de FAQ en Regeltjes voor het casemod forum daar staat namelijk een heeeeeeele mooi link Drives Stealthen ?? Have Fun
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| als ie flexibel is kun je het frontje nog een beetje indouwen om de drive te openen. Natuurlijk leiden er meer wegen naar Rome, ieder zijn eigen manier. Enja, mijn LEGO is al ruim dertig jaar verdwenen uit huis, dan moet je op zoek naar een andere aanpak. ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
|
| « The FlatPC
|
Laptop modden » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HDD was open | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 7 | 13-02-2004 00:28 |
| Hoe krijg ik me case open :? | defecto | Casemod Junkies | 25 | 4-09-2003 21:21 |
| Samsung FMC drive Cardreader + floppy drive | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 0 | 15-07-2003 16:29 |
| 1e MOD (A-Open) | jawie | Casemod Junkies | 16 | 23-03-2003 18:40 |