| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| http://www.born2oc.be/index.php?url_...deb607d374f62b alsjeblieft, een volledige how-to voor het maken van een naadloze blowhole waarvan iedereen denkt dat hij standaard in de case zit ![]()
__________________ U call THAT modding??? |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Zonde dat ie gestolen is [edit] lees net in het verhaal dat het echt om de gestolen case gaat......... sorry ben plaatjesgeil en lees pas later
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Da's leuk, toevallig ben ik daar ook (al een tijdje) mee bezig. Ik heb het zelf ongeveer zoals deze howto gedaan dus dat betekent dat ik toch aardig op weg ben Het idee van deze ovale blowhole is helemaal kewl ! was ik nog niet opgekomen.... Het is wel 't proberen waard zo'n mod, als je het plakken en plamuren een beetje door hebt ontaan er vanzelf nog meer ideëen plamuur roelt ! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat ziet er sexy uit zeg. Met zulke mooie cases is op lans een bewegings melder in de case een absolute MUST.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| goed werk Y, ik had hem al eerder op born 2 oc gelezen maar is leuk dat je hem hier ook post! Nice work , en hopelijk vind je je case terug
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| WOW, echt super supet tutorial! Ik zou er bijna een AOpen kast voor gaan kopen :P (blowhole is neit echt nodig in een Chieftec :P )ziet er netjes uit, het laatste plaaje, zitten ook een paar echt slimme gedachtes in verwerkt nice work ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| Citaat:
thx for compliment btw ![]()
__________________ U call THAT modding??? | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| mooi hoor ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Front Audio Schakelaar maken | grimmeld | Elektronica Junkies | 6 | 22-08-2007 20:08 |
| BlowHole maken | BooN | Casemod Junkies | 5 | 27-01-2007 14:38 |
| blowhole maken | gamingman | Casemod Junkies | 3 | 7-02-2006 13:20 |
| Hulp met blowhole maken | Sjark7 | Casemod Junkies | 6 | 27-12-2005 16:30 |
| Beste materiaal voor front | Frenger | Casemod Junkies | 15 | 17-12-2003 00:10 |