| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 augustus 2003 Locatie: Haarlem
| Woei! Eerste topic @ CJ ![]() Ik ben net een paar dagen bezig met m'n kast van binnen helemaal strak op orde te krijgen. Ziet er inmiddels redelijk uit, dus tijd voor de volgende stap. Uiteraard hoort er een window in (dat komt goed) met licht er achter (daar komt het probleem). Eigenlijk wil ik een gifgroen kleurtje.. echt zo fel mogelijk dat het lekker opvalt. De groene CCFL's die ik gevonden heb zijn echt gewoon groen. Eigenlijk wil ik een mix tussen groen en geel, maar is een dergelijke combi ook in 1 CCFL te krijgen? Ik wil namelijk de kleur van het licht gebruiken als extra versiering op m'n case. Dat maakt een mooi geheel, maar dan moet ik natuurlijk wel weten welke kleur dat gaat worden. Bij voorbaat dank ![]()
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ha weer een Haarlemmer ![]() Wat ik zou proberen is een witte CCFL te kopen (geen TL-buis) en daar gele met groene plastic oid in te doen, en kijken of het wat is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Hey die laatste is nog wel een idee ook ![]() Nou nog gifgroen plastic weten te vinden... ik weet echter niet of je dan geen wit licht met een tintje groen krijgt, wat ik me ook nog wel kan voorstellen. Ennuh... wat is een barfalite? (/me @ n00b casemod zooi)
__________________ Een vergissing is menselijk maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
edit: een barfalight: Deze komt van thee-mokje (t-mug) ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Aha owkee dan is dat ook weer helemaal duidelijk.. alleen met een accu rond gaan hollen zie ik nog niet zo zitten. En dan moet ik ook nog een barf-a-light bij me hebben, die ik atm nog niet heb. Casemod moet over 2 weken klaar zijn voor de casemod compo @ NWD... dus even doorbikkelen zal wel nodig zijn Als ik zoiets online bestel duurt het al langer, dus ik zal zoiets in een winkel moeten vinden denk ik.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Hehe NWD wordt bruut.. hopelijk issie dan af, met window en al. Vandaag laatste dag van een half jaar stage gehad, dus morgen alle tijd om rustig op zoek te gaan naar de goede spullen. In ieder geval gaat al het spuitwerk morgen gebeuren ![]()
| | |
| | #13 (permalink) |
| Naah toch maar niet.. als ik dan ooit nog eens een andere kleur wil moet ik 't mixxen met geel of een andere window nemen. Ik vind een normale kleurloze window wel best eigenlijk. De kleur die ik nu heb aan CCFL's is nog wel redelijk ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] Water Kleur, hoe? | 666Robin666 | Cooling & OC Junkies | 0 | 19-08-2007 19:22 |
| kleur keuze | whocarez | Area 1337 | 7 | 28-03-2004 13:04 |
| welke kleur? | Foxie | Casemod Junkies | 5 | 19-01-2004 12:29 |
| Case (kleur) | crizp | Casemod Junkies | 8 | 7-10-2003 14:59 |
| Chieftec Kleur | Strakke-Wappie | Casemod Junkies | 5 | 17-03-2003 19:56 |