| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Ik ben bezig met een watergekoelde dualcube en nu kwam ik op het volgende idee: ik vond in de schuur nog een 12 volt lood accu en nu dacht ik om deze er ook nog ff bij te vrotten. Dat is dus gelukt en er brant nu een ccfl op. Nu wou ik aan de onderkant van me cube maken als een soort streetglow. Maar nu komt mijn vraag. Die cube is nu al 18 kilo zonder waterkoeling. Maar hoe moet ik nu die cclf beschermen?? ![]()
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Hij heeft n dubbele kubus case, met wieltjes, en daar wil ie van die car neon frutsels onder hangen die draadloos werken. Zo vat ik et op dan.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| was net ff niet helemaal duidelijk dus een verduidelijking (hoop ik) Mijn bedoeling is dus om de CCFL (en eventueel fans maar dat doet er niet toe) onder mijn cube te maken die dus onafhankelijk van of hij op netstroom zit of niet aankan. misschien wil ik daarna nog een keer een 12 volt voedig maar dat komt dan wel. maar nu is mijn probleem dat als ik dan met men cube aan het wandelen ben en ik rijd met de ccfl tegen een stoeprand op dat ie dan stuk is. Dus nu moet ik iets sterks hebben dat wel licht door laat
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| je hebt dus een cube met wieltjes eronder, en je wilt een streetglow effect (ccfl'tje eronder) maken. en de vraag is hoe de ccfl te beschermen, zodat ie niet kapot kan gaan. ik zou voor een dikke plexi buis gaan om je ccfl heen. 18 kg is nogal wat, dus het mag ook een beste buis worden. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 3.5 CCFL | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 6 | 15-10-2006 12:52 |
| 92mm round ccfl en 120mm round ccfl | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 10 | 18-08-2004 22:55 |
| welke programma is de beste om te beschermen tegen hackers | burak | Software Junkies | 23 | 25-10-2003 04:00 |
| ccfl | Mr. Neo | Casemod Junkies | 7 | 15-07-2003 12:42 |
| CCFL | Raven | Elektronica Junkies | 16 | 19-05-2003 19:55 |