| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2003 Locatie: Utrecht
| Hmm, ik was eigenlijk van plan om alles stap voor stap te posten. met ook WIP pics. Maar ik had me camera uitgeleend aan me vriendin dus heb ik alleen maar pics van toen het net af was. Nou ja.. fase 1 zeg maar. Wat ik heb gedaan:
Waar ik nu mee bezig ben:
Wat ik net af heb (maar nog geen pics dus)
Wat er nog moet gebeuren:
let trouwens aub niet op de kwali. twas een 2.1 megapixel ding ofzo van fuji.. maar deed om een of andere reden best vaag. volgende keer 5 megapixel foto's van een sony. (foto's zijn te klikke) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ook zijn er een 3 tal filmpjes te downen. tis alleen heel donker. je ziet wel de kast en de kleuren..maar dat is dan it. http://members.lycos.nl/aeroth/barco...r/DSCF0239.AVI http://members.lycos.nl/aeroth/barco...r/DSCF0240.AVI http://members.lycos.nl/aeroth/barco...r/DSCF0241.AVI ik post meer zodra ik wat meer afheb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Oh het begin ziet er al heel mooi uit, als je het vervolg gaat posten in dit topic zal ik het in de gaten houden Ga je je drives ook dezelfde kleur als de rest geven?
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #3 (permalink) |
| daar moet ik nog ff over nadenke..hehe.. uiteindelijk wel..maar hoe weet ik nog niet.. ik heb die coolermaster bezels gekocht..denk dat ik die erin pleur.. wel eerst overspuite in dezelfde kleur that is.. maar ik neem binnekort een dvd brander dus.. denk dat ik daar eerst op w8.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| leuk gedaan hoor. Vooral je window is erg scherp. Die kast is die van de HCC dagen bij de Computerland stand ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| heheh dank je,... leuk om te horen van de crew zelf :P wat meer plaatjes van het process zeg maar.. de gebruikte zooi ![]() ![]() ![]() ![]() van links naar rechts: kleur voor binnekant, grondverf voor binnekant, kleur buitenkant, en die laatste niet gebruikt. heb ook nog lak van hetzelfde merk van kleur buitenkant (trendy colorline) me ouwe kast: ![]() ![]() hier dus een vraagje: ![]() dat lamelle achtige spul links onder en rechtsonder.. is nu dus zilver geverfd. met tamiya verf (hetzelfde geld voor goud op de schroefjes op de achterkant van de kast) wat denken jullie? zal ik die eruit dremelen en wat goudkleurige 3mm ronde gaatjes 'modders mesh' achter gooien? er zit namelijk een led fan achter.. in de binne kant van de kast.. maar ook een stof filter aan de buiten kant.. binne de kap van de voorkant. zal dat licht erdoor heen kome en heel misschien door de gaatjes van de mesh? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
Maar, bij sommige drives is het iets anders, dan moet je eerst je cdrom tray (waar de cdrom opligt) opendoen (via dat gaatje met een peperclip) en em er dan afdoen (meestal schuiven of z .Je kunt dan alles afplakken (om verschillende kleuren of z en dan spuiten naar hartelust zonder je zorgen te maken over vlekken op je case of zo.****** opletten als je de knopjes in een andere kleur wilt, want als je die afplakt en dan spuit kan het zijn dat wanneer je de plakband er weer wilt afhalen dat je de knopjes meehebt oplossing: met ietswat silicone gel maar je het aan bijde kanten weer vast en mooi laten drogen ******** Ik zal binnenkort (ik denk vandaag) es foto's gaan maken van mijn (noob) casemod ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| yup.. in beide windows ga ik namelijk een barcode figuur in etsen zeg maar.. proberen dat ook weer te polijsten.. zodat je er tog weer door heen kan kijke.. en er komt misschien een neon genesis evangelion figuur erin.. om de ets op te laten lichten.. pleur ik er laser leds achter.. als je wilt zien wat ik bedoel met neon genesis evangelion: http://www.power-struggle.net/cp/eva/P5050075.JPG klik boven.. en dan de meest rechtse.. de blauwe |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
Dat maakt het weer zo kinderachtig vind ik maar ja wie ben ik?
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| | |