| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| hier is hij dan: het cj logo dat ik heb uitgedremeld, hier los: in de plexi: en hier in case zelf: ik heb hier in totaal 7 uur over gedaan en het heeft me 27,98 aan dremelacc. gekost, het effect is nog niet optimaal omdat ik me ccfl's en fans etc. nog niet heb, maar als ik hem helemaal klaar heb open k wel ene nieuw topic om alle fotos (ook van glowfeets etc.) nog eens te showen ![]() |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Gave mod ![]() Die moet zeker geshowed worden op de volgende OverDose! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
| whaha dat heb ik gedaan, maar dat was niet zo mooi, dus heb ik dit maar gemaakt, ik heb ook over andere dingen ged8 op dicht te laten, maar dit geeft t vetste effect, ook dalijk met de ccfl's erin etc. dus niet mierenneuken, ik heb me vantevoren goed bed8 ![]() |
|
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
goed, ik heb het in photoshop effe dicht gemaakt, en inderdaad, open is het mooier.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Mooie mod man, heel erg precies gedremeld, er zijn hier volgens mijn maar weinig mensen de zo recht als jou kunnen dremelen, dus daar moet je trots op zijn!!! Ik hoop dat ik snel de pics zie, met je ccfl's dr in, want dat lijkt me een heel stoer effect geven... |
| | |
| | #12 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() en die ccfl's heb ik via IA op laupro besteld, maar ik hoop dus dat die voor de 15e binnen zijn want dan ga ik op vakantie, dan moeten jullie ff langer w88 op picz | |
|
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| hoog wh0000t gehalte :P echt vet dit ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| logo | elektra | Area 1337 | 7 | 19-01-2007 19:45 |
| Cj logo | ruthger-mod | Area 1337 | 6 | 22-08-2006 22:54 |
| Logo | mark_tpau | Casemod Junkies | 13 | 11-04-2004 21:44 |
| CJ logo | YGkremer | Area 1337 | 21 | 28-08-2003 10:43 |
| the big S logo | squid | Area 1337 | 9 | 3-03-2003 01:01 |