| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 juli 2003
| Bij 2 X 120mm fans titanium , voor boven op me case? Heb geen flauw idee welke soort of zo ik moet gebruiken, mar ik il graag dat het strak blijft! dus geen ledfangrills thx ![]()
__________________ Get Happy or die trying |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ja dat is grotendeels zelf smaak, als jij een standaardfangrill helemaal het einde vind moet je die nemen, en zo is het ook met titanium gelaserde fangrills Ik zou ff kijken op www.laupro.nl voor een groot aanbod in design en standaard fangrills voor prijzen die er niet om liegen, geen 9,50 voor een standaard biohazard 80mm grill ofzo.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Nou als ik jou was zou ik er nog niet eens fangrills voor doen ! Weet je hoe mooi die 120mm titanium fans zijn ? Ik heb er zelf ook 1tje in mijn kast maar dan zonder grill ! Maar als je er toch een smaakvolle grill voor wilt dan kan je kijke op : http://www.perfect-systems.nl/ Daar hebben ze een enorm mooie biohazart grill ! |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 juli 2003
| Citaat:
daar heb je idd gelijk in, maar als je een kat een hond, en 2 zusjes en 1 broertje heb, die allemaal behoorlijk nieuwschierig zijn.... >/ , mja, http://www.perfect-systems.nl/ ownd wel, daar heb ik namelijk mijn nieuwe shit gekocht, maar vond dat ze nix bijzonders hadden voor 120mm.\ iig bedank. Niemand met orginele manier voor een fangrill ofzo? iets zelf maken maby? hmmm maby 1 van plexyglas?
__________________ Get Happy or die trying | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Het is idd niet verstandig met al dat kleine grut om je heen ! Wat ook aan te raden is een een Plexiglas fangrill met Led verlichting ! DIt is echt super vett ! Ik kan je helaas geen url geven Die heb ik weggegooid maar ze bestaan wel !Er is een nederlandse online shop die die dingen verkoopt Good Luck ! ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Citaat:
EERRRRRR fouten maken is mensellijk ![]() | |||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| En weer ontopic ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sharkoon Socccer Fangrill | LightStar | News & Review Junkies | 15 | 18-05-2004 16:44 |
| Rechthoekige fangrill | eXistenZ | Casemod Junkies | 24 | 9-11-2003 17:53 |