| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hoe bedoel je mooi, voor die maker heb ik respect vind hem personnelijk te druk, maar zeker wel mooi gedaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://213.221.104.186/pcmax/forum/s...&threadid=4836 |
|
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Het is gewoon een super kast. Maar is er ook een linkje met een verhaal over inside enzo ? Of alleen deze plaatjes ? WIl wel wat meer weten namelijk, en andere misschien ook wel.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) | |
|
| Citaat:
Maar de mooiste Casemod krijg je toch met een YY kast Hint | |
|
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Tsja, ik weet niet, het heeft zon "Blijf er kwijlend naar kijken" uitstraling. Best n mooi apart machientje, daar kun je veel coole shit in kwijt iig. ![]() Ik vind dat smallere zilverish onderstuk et helemaal afmaken. Tis alleen zon gesjouw naar n lanparty he. :P Wat kost zon kastje nou?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| hmm had hem al gezien op fiddler.be vlak na de jouwe daar gepost was wim! eerlijk gezegd vind ik deze een beetje te blauw en dat onderstel had voor mij niet gehoeven, maar de afwerking is darentegen wel heel goed gedaan en hij schijnt goeie temps te halen (men duits is niet wat het zou moeten zijn hehe)
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| 2 woorden: oude koe topic is al effies oud en denk dat de pics van zijn server of de pics zijn van de server van die site waarop die kast stond gegooid.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Misschien dat er een linkie in de eerste post geplaatst kan worden? Voor de gene die dit topic nog niet gelezen hebben.... Wat nou, ouwe koe? So what? Hij blijft het bekijken waard deze YY-cube
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MDF kast | Daanbanaan | Casemod Junkies | 10 | 13-05-2004 16:32 |
| tips 4 een kast? | rawiramdhan | Casemod Junkies | 2 | 27-03-2004 11:23 |
| AT PC in ATX kast | eXistenZ | Hardware Junkies | 3 | 21-01-2004 12:23 |
| Speaker in kast | 666wishmaster666 | Elektronica Junkies | 26 | 7-01-2004 21:34 |