| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Nou zoals jullie weten ging ik een nieuwe Casmod bouwen en dat gaan we dan doen. Nou ik heb een klein gespek gehad met Coolermaster Europe B.V of zij mij willen sponseren met het maken van mijn nieuwe casemod na alle fototjes van mijn vorige case te hebben gezien ( Yeong Yang Cube YY-0430 ) wilden ze mijn zeker sponseren Maar als hij klaar is, wilden ze zeker deze kast bij hun op het hoofdkantoor hebben om foto's te maken voor hun website, waarop ik zei is goed dat mag (doen we niet moelijk om) Goed ik heb gelijk mijn verlanglijstje gemaakt en dat gaan ze gelijk op de post doen voor mij. Hier heb je de fototjes en de beschijving van de producten die zij mij gaan toesturen. ![]() Nou dit spreekt voor zichzelf natuurlijk De alu kast van coolermaster ![]() ![]() ![]() ![]() Hier boven staat een mooie foto van hun neon de SFL - U12 - UB aantal 4x ![]() Deze hebben krijgen we er 2 van want ik heb maar 1 brander en 1dvd speler ![]() Hier krijgen we er 1 van ![]() en hier krijgen we er 1 van door de brievenbus Nou dit was het zo beetje wanneer de spullen binnen zijn krijgen jullie dit als eerste te horen. Ook wilde ik even vermelden dat deze casemod alleen op dit forum te volgen is ![]() ModEdit: Wim heeft een nieuwe thread gemaakt, laten we elkaar's casemods niet afkraken maar onderbouwen met kritiek hetzij goede hetzij slechte kritiek maar ga deze keer niet onderling alles uitvechten, gebeurt dat deze keer weer dan grijpen wij (moderators) in. Mvg Resetter. |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| De hardware begint al goed iig. :P Wat komt er nogmeer in? Kwa CPU etz. Ik heb mischien nog wel iets moois voor je, een schema + software waarmee je iedere tachometer kan gebruiken als CPU throttle meter. Maak die n beetje in de trand van je muskito bay, en et ziet et naar mijn idee nog stoerder uit. Of is et de bedoeling om ALLEEN maar coolermaster producten te gebruiken?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #6 (permalink) | |
|
| Citaat:
Ik weet wel dat deze kast gewoon de laatste was die coolermaster had, ze gaan deze kast niet meer in nederland leveren | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nou Win, je hebt het dan toch wel voor elkaar als je het zo in je brievenbus krijgt. Maar ze hebben wel gelijk bij Coolermaster. Ik wacht met spanning af op de foto's. En werk ondertussen door aan mn eigen mod. Maar ik blijf hier wel opletten. Zorg ook altijd bij deze schitterende kasten dat als je ze weg doet dat je zat foto's voor je zelf houdt, kan je later tegen je kleinkinderen zeggen, kijk dit heeft opa gemaakt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| als ik zo zie (die musketeeer en die koeling op die ram strips) wordt het geen wc? en heb je nog wat meer spec's van die case? (hoeveel bays enzo, en is ie net zoals die YY in twee delen opgedeeld?) im sure this is gonna become one hell of mod! bookmarked!
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| |
| | #10 (permalink) |
|
| Ik heb een hoop mailtjes gehad van andere forums en wil via deze weg even zeggen aan alle forums ook in het buitenland deze casemod plaats ik alleen op CJ (this casemod is only for Case junkies)begrijpen ze het in buitenland ook En bedankt aan alle mensen die mij een pm gestuurt hebben wat betreft deze casemod ![]() |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Waarom post je hem alleen hier dan? Nah jah iig wel vet dat wij de eer mogen hebben ![]() Zoals ik in de andere topic al zei, het gaat weer is een vette mod worden, toen jij me op msn alleen een foto van die kast gaf, dacht ik eerst: deze mod zal nooit mooier worden als die andere, maar nu zie ik al die spullen erbij liggen, en jou handen...(daar zou je eigenlijk ook een foto van moeten maken :P :P) dan zal het wel weer een fantastiche mod worden, ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of hij mooier gaat worden als je YY, maar hij wordt zeker mooi... Damn jij hebt het wel gemaakt man, de fabriekanten staan gewoon om je te srpingen, dat zou ik ook wel willen doen... , nah jah keep up the good work... |
| |
| | #15 (permalink) |
|
| Goed we zijn vandaag aan het kijken geweest naar welke waterkoeling ik in deze case gaat maken en neem de volgende producten ![]() Nou goed deze kunnen jullie al deze wordt voor de chipset deze wordt voor de videokaart Deze wordt voor de duopower systeem van het moederbordt ![]() En er komen 2 van deze pompen in ![]() nou dit was betreft de waterkoeling En nu wat hardware ![]() En dit zijn de gegevens van deze videokaart Chipset Radeon 9800 PRO- Core Clock 380-Mem Clock 700-Memory 256-Mem Bus 256- BUS AGP 8X / 4X- Mem Type DDRII 4Mx32-2.2- D SUB-TV OUT- DVI Port-2 View ![]() En hier wat gegevens van het moederbordt Supports 800MHz FSB Intel® Pentium® 4 Processor with HT Technology Dual Channel DDR 400 Memory Architecture with ECC Support GIGABYTE Patented Technology ¡V Dual Power System 2 (DPS 2) Intel® PRO/10/100/1000 CT Network Connection 4xSerial ATA Interface Texas Instrument IEEE 1394 Firewire Interface AGP 8X Graphics Interface GigaRAID IDE RAID Controller Nou dit was het zo beetje wat de hardware betreft. Trouwens heb nog steeds de kast niet binnen maar daar gaat wel een paar weken overheen |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| coolermaster musketeer III | grave667 | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 16:07 |
| De Coolermaster 310-sx1Casemod | Casemod Junkies | 36 | 14-03-2004 21:40 | |