| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #392 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Hoezo The End zo gemakkelijk kom je er niet vanaf :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
| | #394 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Jammer dat je er niet mee doorgaat, ik heb dit topic altijd bijgehouden en ben wel heel erg nieuwsgierig hoe het gaat worden....
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| |
| | #399 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Om nu alle commotie meteen voorgoed de kop in te drukken: deze gaat en blijft op slot. Als straks de mod klaar is zal hij in alle glorie te bewonderen zijn in een caseview op de frontpage. Gezien de trieste ontwikkelingen en de verhalen rondom deze geschiedenis hebben we ( CJ-staf) besloten dit topic voorgoed te sluiten. Iedereen die het daar niet mee eens is mag ons benaderen, ik ben zelfs persoonlijk via telefoon te bereiken, mijn nummer is niet zo moeilijk te vinden ! Dus: op last van CJ-staf op slot. DEFINITIEF!!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| coolermaster musketeer III | grave667 | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 16:07 |
| De Coolermaster 310-sx1Casemod | Casemod Junkies | 36 | 14-03-2004 21:40 | |