| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
|
| Ik heb wat fototjes gevonden van deze kast ![]() Nou op deze foto zie je dat de plaat waar je moederbord op zit zeker niet goed staat Die moet in het juist zo staan dat de kast in 2 deelen wordt gesplitst ![]() hmmm wat gaan we hier mee doen ![]() Wat een space man ![]() hmmmm weet het nog steeds niet ![]() Deze kast krijgen we wel koel. Kan je wel zeggen dat deze kast perfect is afgewerkt, als ik zo naar de fototjes kijk. |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2003 Locatie: tilburg
| wat een kast man. ik zou willen dat ik hem had. wim je hebt het goed voor elkaar :P
__________________ Amd 2400+ | Ati Radeon 9800 PRO | 1 GB ram | 80 GB HD | 5.1 surround sound | Aopen dvd-speler | Abit NF7-S nforce 2 | | Pentium 4 2 GHZ | Ati radeon 9600 | 512 MB ram | 160 GB HD | 2.0 sound | NEC 1300 +/- DVD-Brander| DVD-speler | 19" Monitor | |
| |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Het is allemaal wel mooi enzo hoor, en ik zou er zelf ook best wel eens mee willen knutselen, maar vinden jullie zon bigass case niet n klein beetje tegroot voor n PC? Niet dat er 4 moderborden in moeten kunnen ofzo, maar blijft zon kast dan niet akelig leeg, ookal zit er watercooling in?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Joure
| Citaat:
| |
| |
| | #29 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Welk type GIGABYTE mobo heb dan pcies?? En die ruimte.....Hehe, dat vult Wim echt wel op hoor... D8 je dat hij dat niet zonde vind van al die loze ruimte?? Gezien z'n vorige mod weet ik het antwoord wel ![]() |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| coolermaster musketeer III | grave667 | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 16:07 |
| De Coolermaster 310-sx1Casemod | Casemod Junkies | 36 | 14-03-2004 21:40 | |