| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: België
| Hey, ik zit met een vervelend problmeem. Ik heb 2 rads en wil deze bovenaan bevestigen. Daarom vraag ik aan de mensen met ervaring hoe ze deze hebben bevestigd zonder dat je moet beginnen schroeven door je bovendeksel Bedankt |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Als je mazzel hebt, dan kan je schroeven in de zijkant stoppen, onder je kappen. Maar ik weet niet hoe je kast er van binnen uit ziet, bij mij kan het bijvoorbeeld wel.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| kan je miss. even wat fotoos posten van waar en hoe je je rad wilt plaatsen? Trouwens, ik zou in je kap dan een paar blow of suckholes maken voor je rad.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
| |
| |
| | #6 (permalink) |
| Heb als volgt vastgemaak. Rad -- Fan -- casedeksel Door middel van staafje met schroefdraad waarop ik een moertje zet onderaan en een vleugelmoer bovenaan. Maar dat trekt dus op niets. http://users.pandora.be/AsEeL/link/6.jpg die gaan door de fans naar de rad waar je een afstand hebt tussen de rad en het radframe van +- 0.5cm. Daar kan ik dan moertje onderschuiven en opdraaien. Maar dat staat zo wankel en niet echt professioneel |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ik zou er gewoon een mooie fangrill op zetten.. en dus op die manier de boutjes netjes wegwerken.. :P dan denk ik dat je veel mooier uitkomt met je (lian li)case
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #9 (permalink) |
| Awel da ben ik dus nu vanplan. Bij mijn Black ice rad gaat da met gewone bouten met kop. Ik kan die afsnijden op gepaste lengte en stukje in rad draaien. Maar bij die innovatek rad gaat het niet in die rad. Daarom moet ik er nog iets op vinden |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| oude koe
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lapmod LCD vastmaken. | termination | Casemod Junkies | 7 | 26-08-2007 15:28 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |
| heatsinks op videokaart ram vastmaken | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 18 | 11-11-2003 11:41 |