| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| ![]() Dit wordt mijn nieuwe kast die ik ga modden, maar moet eerst mijn Yeong Yang Cube YY-0430 verkocht zijn. Maar ik ben al bezig met iemand voor deze kast. Maar ik wilde dit nieuwtje even plaatsen, dus dan weten jullie dat ik niet stil zit ![]() |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| standaard vind ik hem maar niets. maar ik ben zeker nadat jij er je tools en mind op loslaat dat hij er wel een heel stuk beter zal uitzien. Doen zou ik zeggen
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
zijn we ondertussen gewend :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eerste casemod | Ryuu | Casemod Junkies | 13 | 27-01-2007 13:45 |
| Mijn eerste casemod | dontje | Casemod Junkies | 8 | 20-12-2006 19:50 |
| De volgende nieuwe gebruiker wordt heeeel 1337! | Bart_Banaan | Area 1337 | 20 | 14-01-2004 22:20 |
| mijn casemod | maxxy | Casemod Junkies | 19 | 24-11-2003 17:03 |
| [CM] Mijn eerste casemod | Shuttle_board | Casemod Junkies | 30 | 22-05-2003 19:27 |