| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juli 2003 Locatie: Kessel
| Ik wil m'n eigen PC-kast maken die kwa indeling lijkt op de Chieftec Dragen series. Weet iemand waar ik het data-sheet van deze kast kan vinden? Ik heb nu nog een pre-modded case staan en die wil ik gaan vervangen door m'n eigen gemaakte Kast. voor meer info zie GOT |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 juli 2003 Locatie: Kessel
| Citaat:
![]() Ik krijg m'n tabel hier niet in, daarom de verwijzing en misschien krijg ik hier meer info die ik zoek dan @ GOT. :P | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik ben er ook eentje aan het bouwen, en ik kan je nu al vertellen: laat het uit je hoofd en koop er lekker een! het werk wat er achter weg komt is gewoon niet leuk meer.... ff piccie: ![]() ik heb bijna alles met een dremel en vijl gemaakt zowat... en geloof me, het is even leuk, maar niet als je er een hele tijd mee bezig bent... ik heb nu vakantie, en heb dit project even in de diepvries gezet tot ik weer zin heb... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aluminium plaatje boven op mijn kast | Sixpak | Casemod Junkies | 6 | 13-01-2007 18:07 |
| Eigen website maken | blondeelke | Software Junkies | 8 | 11-12-2006 06:58 |
| Eigen server maken | PeaceMaker | Software Junkies | 15 | 4-09-2004 21:08 |
| Eigen voeding maken | Cupke | Elektronica Junkies | 18 | 20-08-2004 15:18 |
| eigen mousepad maken? | Maniac | Casemod Junkies | 5 | 29-01-2004 20:28 |