| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| ik had bij mn lian een sunbeam blue led gekregen van po (thx :P ) nu kwam ie niet echt mooi uit in mn case omdat mn blauwe ccfl het lichtspektakel van de fan bijna helemaal liet verloren gaan dus heb ik hem maar in me voeding geplaatst, daar geeft hij mooi licht, je zit hem telkens als je me kamer binne komt. maar nu heb ik al gevoeld dat hij niet echt "hard" blaast en de leds ook niet super brande, kan dat zijn omdat mijn voeding 7V geeft aan die fan?? kan ik dan ook een 12V kabeltje binnenwerken en dan 12V leveren voor optimaal gebruik? en is het wel verstandig om die ledfan erin te steken :P
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Citaat:
![]() Maar de antwoorden op je vragen: JA! Als het een 12volt Fan is, zal er inderdaad minder luchtverplaatsing zijn als je hem op 7V laat lopen (zo werkt in 9 van de 10 gevallen de temp.gestuurde regeling), en de LED's zwakker gaan branden (zo werkt een simpele lichtdimmer). Een beetje casemodder moet wel 12V binnen kunnen werken, maar je hebt het over de voeding, dus 12V zit er al in Even een aftakking maken, met een mooi stekkertje eraan oid en klaar.Is het verstandig? Uh, niet per se; maar Casemodding is ook niet altijd verstandig, soms alleen maar mooi/leuk e.d. Het lijkt me in ieder geval geen kwaad kunnen...
__________________ There are 10 people in this world; those who dig binaries and those who don't | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Het maakt nix uit of je er nu een normale fan of een led fan er indoet, je kan de kabeltjes gebruiken uit de voeding zelf dus die van de 12 volt en dan is het probleem opgelost ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
Hoe bedoel je met een suikertje ![]()
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Citaat:
zon wit blokje waar je kabetjes in vast zet ![]()
__________________ pcatom.be | ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| Citaat:
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) | |||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
) ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Citaat:
[zie sig]wist je dat een P4 1800 best op een socketA moederbord past :P ![]()
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| wist je trouwens dat: Die sunbeams zelfs nog starten op 3V? dat: die ledjes vanaf de sensor werken, dus altijd de 'goede' spanning krijgen (maar als ie langzaam draait ie dus wat vaker 'uit' is en dus donkerder lijkt) dat: die voeding als ie temperature controled is de fan net zo hard laat draaien dan nodig is? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sunbeam Transformer | WDKBull | Casemod Junkies | 2 | 2-04-2006 20:48 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| Sunbeam needs you | Redox | Casemod Junkies | 45 | 11-05-2003 21:40 |