| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: België
| Hey, remember me? De jonge man met de blauwe Aopen? http://users.pandora.be/AsEeL/Casemo...3/DSCF0020.JPG Wel ben zondag aan een nieuwe case begonnen. Lian Li PC7323 Ben ze aan het modden, maar richt vooral mijn aandacht op een kick ass wc en mooie licht effecten binnenin. Later komt het aspect windows, tribals aan bod. Hier vind je alvast enkele pics. I'll keep you informed ![]() GReetz AsEeL UPDATE: Hier vind je een site over de ontwikkelingen http://users.pandora.be/AsEeL/Projec...20PC70%20Site/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| watvoor reservoir is dat? zelfbouw?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Kheb deze gekozen omdat hij zo uniek is. Door de hoge prijs en de omvang vind je hem weinig terug bij mensen thuis of op lans. Hierdoor krijg je iets vrij "orginee"l in een zeker manier. En idd die big tower is zalig. leeg weegt hij slechts 7kg wat 2 maal zo weinig is als mijn kleinere aopen Perfect voor mijn grote WC setup en ruimte zat. Tegen volgend weekend zet ik pics van ingebouwde wc online ![]() En nee hoor, die waterres is van Innovatek, die koop je bij jullie in nederland voor 50€ Komt trouwens van nederland ![]() ( ik ben van Belgie) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| damn, 1337 kasje, maar was het niet beter om je eheim helemaal te isoleren, door aan alle kanten schuim te doen. dan is ie namelijk trillingsvrij, en een stuk stiller. dat reservoir is een Tank-O-matic http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=444 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| eheim in het water (ik weet dat het hier niet kan) is helemaal trillingsvrij, das ideaal!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Die eheim pomp zit ook vast met zelfklevende strips hoor en volledig met half hard isolatie materiaal omringt. Ik kan je verzekeren, die verzet haar niet. >o Tegen woensdag de 3 blowholes bovenaan uithalen van 120mm voor mijn 360 mm rad |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Die pomp heb je in de 3,5" bays gemonteerd? Waar laat je strax de HDD(s) dan? Heb je rekening gehouden dat de pomp warm wordt? helemaal als ie zo geisoleerd is, dan kan de motor warm lopen (het seermiddel wordt zo vloeibaar dat het uit de lagers loopt, en de plastic tandwieltjes van de aandrijving kunnen zelfs smelten!). Ik zou er iig een 80mm fannetje gebruiken om de pomp te koelen, die loopt anders zeker stuk! Misschien is het een optie om de pomp met de isolatie boven de PSU te monteren,overdwars en dan een of twee 80mm fannetjes @ 5V er achter voor de koeling.
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| Citaat:
iig is het denk ik ook beter dat je de pomp gewoon monteerd zonder isolatie eromheen. alleen boven de psu lijkt me niet verstandig toe... je kan imho beter alle WC onderdelen zo laag mogelijk in de case plaatsen, zodat er in het geval van een lek geen schade ontstaat aan de hardware... verder is het een hele mooie case, als ie geen deurtje had gehad, dan had ik em ook genomen ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Desktop modding | risc | Casemod Project Logs | 10 | 26-10-2007 19:43 |
| Modding Tools | GoTMoRe | News & Review Junkies | 7 | 25-04-2004 12:53 |
| Modding Stores (NL/BE) | Apollox | Casemod Junkies | 7 | 13-07-2003 04:13 |