| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 mei 2003 Locatie: België
| Citaat:
Ivm pomp. Ik zal er rekening met houden. Zal er achter een fannetje plaatsen Zal da wel fixe :P thx | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Mensen die graag volgen op site en wa meer details willen kunnen hier terecht http://users.pandora.be/AsEeL/Projec...20PC70%20Site/ |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik vindt het een hele mooie kast, ik wil em zelfs heel graag hebben, maar sinds ik in het bezit ben van een chieftec midi tower ben ik er wel achter dat zon deurtje alleen maar lastig is >/ als je zon bak alleen maar als fileserver gebruikt, is dat niet zon punt natuurlijk, maar zo te zien wordt dit je werkbak.... ik ik het geld er voor had, had ik de Lian-Li PC-76 gekocht, maar die is een rib_uit_je_lijf_kostende € 500,- ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ik gebruik zelden mijn drives. Cd kes kopieren doe ik zelden en applicaties installen gebeurt maar 1 keer eigelijk. Of af en toe soms is als ik een nieuw stukje hardware heb. En als het echt nodig is kunde op een senondje die deur eraf nemen door simpel systeem. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| UPDATE: Vandaag update gedaan. Niet zoveel kunnen doen door spijtige blunder in de winkel. Maar toch paar fotootjes kunnen uppen ![]() http://users.pandora.be/AsEeL/Projec...20PC70%20Site/ |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Ik vind het geen mooie kast, sorry, maar das mijn mening... Ik wil hem graag zien als ie af is, want hij zal dr waarschijnlijk dan wel mooier uit zien. Ik denk niet dat ie veel mooier gaat worden als je aopen, want die kast is gewoon UBER MOOI!!!... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| allemaal een beetje vaag, maar je boekt iig vooruitgang ![]() ik wil ook zon case! >/ er zijn al plannen voor een upgrade van mn Battle Angel, maar de servercube komt eerst... dan ga ik me ook een leuk WC setupje bouwen :P |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Het is namelijk zo dat mijn Aopen wel mooi is maar de funtionaliteit is echt slecht. Tonnen stof, zeer luid lawaai. te weinig plaats. te zwaar (25kg) Deze Lian Li is vooral gericht op prestatie, stof vrijheid en stilte. Nadien komt ook meer het visuele aspect aan bod. Zaterdag zul je er al meer van merken ![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
Tuurlijk hebde ergens wel gelijk gehad steeds. Maar ge verstaat dat het nie prettig is als ge da zo moet horen. En uw manier van spreken komt soms wel hard over :P Bij deze mijn excuses! En bedankt voor de comment ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003
| ook mijn excuses voor die woorden die soms hard aankwamen en soms wel onterecht waren no hard feelings AsEel (zoals je geleden nog zei wat niet is kan nog komen) en waar heb jij die swiftec rad gekocht, ik vind het een pareltje |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
Das er eentje van innovatek. Kleine opmerking hierover. Ik denk dat deze beter is dan de Black ice pro 2. Hij is veel beter kwa kwaliteit. En heeft veel meer koelvinnen dan die BIPro2. Ookis zijn look veel duurzamer en kan je hem makkelijker bevestigen. Daarbij kost hij ook minder dan een BIpro2. Freezinghardware.nl 88€ | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Weer een update gedaan gaste. Check mijn blowhole cut outs http://users.pandora.be/AsEeL/Projec...20PC70%20Site/ |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Desktop modding | risc | Casemod Project Logs | 10 | 26-10-2007 19:43 |
| Modding Tools | GoTMoRe | News & Review Junkies | 7 | 25-04-2004 12:53 |
| Modding Stores (NL/BE) | Apollox | Casemod Junkies | 7 | 13-07-2003 04:13 |