| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003 Locatie: Schiedam
| Heb dus net een 2e hands Lian-Li gekocht en zoek nu een goed fancontroller voor in een 5 1/4 bay. Welke is nu eigenlijk de beste kwa kwaliteit maar ook welke past het beste kwa aluminimum... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Zelf heb ik tot nu toe ook alleen nog maar home made bay bussen gehad Vandaar ook mijn vraag...Die cooler master zit ik ook naar te kijken. Maar ik zag ook die van sunbeam. Ik moet namelijk een delta 80 HP kunnen regelen. Aangezien deze fan een nogal grof vermogen heeft moet ik een goede kwaliteit fan controler hebben, die niet piept. Ook zou ik graag willen weten welke in de praktijk nu werkelijk strak staan in een lian-li... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| frontje van een lian verwerken in de voorkant van de baybus is de enige manier om het echt de lian-li kleur te geven
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Maar zou hem nu mooi via zo'n premod fancontroler willen aansturen. Ik weet dat het beste lian alu resultaat met een origineel frontje is te behalen, maar welke komt er mooi dicht bij of past er mooi bij? | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| heb nu een nexus , Ben er heel blij mee , en er staat op de verpakking dat hij gemaakt is voor zware fans aan te kunnen, Kan eventueel piccie poste, groeten philippe
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| Beste materiaal voor front | Frenger | Casemod Junkies | 15 | 17-12-2003 00:10 |
| Beste temps voor je cpu | Lampje | Cooling & OC Junkies | 22 | 14-10-2003 20:31 |
| Beste luchtkoeler voor amd? | JB | Cooling & OC Junkies | 60 | 3-09-2003 21:30 |