| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| ik zat me vanmiddag wat te vervelen, dus ik denk van hey, ik kan dat lcd wel ff inbouwen... en met dit hete weer van de laatste tijd heb ik ook ff wat koeling voor mn GF4 Ti4200 gefixt, want die werdt te heet met als gevolg dat het systeem zichzelf afsloot ![]() ![]() ik had nog een coolerke te liggen voor een AMD cpu cooler... een 70mm spire fan. en aangezien ik wat beugeltjes over had van mn servercube, kon ik mooi ff een extra fan monteren ik moet de draden nog wat wegwerken, maar misschien koop ik nog een 80mm led fan voor de gpu koeling, dus ik wacht ff met afwerken..![]() het lcd wordt volledig intern gevoed, ik heb de pci printerpoort die ik gemod heb gebruikt, en heb voor de +5v de interne connector voor twee extra usb poorten aangesproken (who needs more than 4 usb ports anywayz?) de flatcable is voor het grootste gedeelte gemeshed ![]() ![]() naja, je ziet het... het lcd werkt naar behoren ![]() ![]() totaal overzicht van de zijkant... naja, dat was het zon beetje... niet veel, maar ik wou het jullie ook niet onthouden ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Ja, heel mooi dit is een mooie case vind ik ik heb net zo'n display als jou en ook een grafische grafische zijn veel mooier, ik snap niet waarom iedereen zo gek op die karakter displays is
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Citaat:
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| koop jij maar een blauwe grafische, ik houd het wel bij mijn 4x20 blauwe karakter :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2003
| ik vind em phat :P check mijne eens http://members.home.nl/vaporized/LCD/ en ja de stickers gaan nog van me case af.... ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Kleine JunkModjes Topic | Post Al Je Kleine Modjes | Hermanator | Casemod Junkies | 437 | 15-10-2003 17:57 |
| FiXeL's 600 ste post! | FiXeL | Area 1337 | 3 | 6-09-2003 10:08 |
| [psu] Zal voeding kleine update trekken ? | sapphire | Hardware Junkies | 34 | 8-07-2003 09:54 |
| [CM] FiXeL's Battle Angel Case | FiXeL | Casemod Junkies | 33 | 8-06-2003 03:17 |