| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| heey! Ik heb nu mijn ccfl binnen (3 stuks) van het merk RevolTec alleen nu heb ik het volgende probleem: De transformator van die lampies, zend iets van straling uit ofzo. Als ik m dicht bij mijn hdd's hou crash de hele handel (maakt ook een vet raar geluid). wanneer ie er verder(30 cm) van af is, is het goed. Maar dan kan die trafo dus niet in mijn kast plaatsen en kan ik die lampen niet zo plaatsen als ik wil. Dat zuigt dus behoorlijk. Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik het op moet lossen? heb de winkel al gemaild, maar nog niets terug.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2003
| De trafo's waar jij het over hebt zijn iverters. Deze produceren een electromagnetisch veld dat je HD stoort. Het geluid ( pieptoon ? ) wordt ook door de inverter geproduceerd. Het geluid kun je minder maken door er een flinke kwak lijn uit een lijmpistool op te spuiten. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
Same here
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Jammer dat de Recom IA afgelopen is, dat ware cheape inverters die ik nu heb, totaal geen geluid en 0,0 storing. Anders gewoon ff bij een webshop een paar inverters voor 10cm of 30cm CCFL's kopen, als het een beetje nieuwe zijn heb je nergens last van.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| De mijne zitten op 5cm van mijn HDD, eitje. Mischien de goede degenlijkheid van Western Digital. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
(over en uit :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat te doen tegen EMI straling? | QuincMan | Elektronica Junkies | 42 | 2-01-2004 11:31 |