| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003
| Mooi ontwerp en creatief.Dissection zei dat hij ook voor mij bezig was, ik heb helaas niets meer van hem gehoord de laatste 2 weken. Ik heb hem destijds wel een soort ontwerp opgestuurd.Maar ik denk dat ik nu helemaal van dit ontwerp afstap, ik had aan deze approach(laten cutten en daarna op plexi plakken) nl. helemaal niet gedacht. Maar nu ik het zo zie, krijgt hij van mij de vrije hand. Dissection , als je dit leest, ontwerp dan maar wat en stuur het ff naar me op.Vergeet maar de zgn. ontwerpen die ik je heb gestuurd. Dit is nl. echt super. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Hier weer een klein detail van de mod erbij... (de knop )Kep nog een knoppie besteld; namelijk de rode versie en die gaat dienen voor de reset button. let maar niet op de fanbus, deze is tijdelijk mijn eigen custom made is van de week waarschijnlijk af.
__________________ blaat |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Duur, maar mooi! ![]() Ik zag trouwens dat je van ccmod(sponsored by powerparts....)een prijsje had gekregen op een LAN, 2e prijs! ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Ik ga d'r denk ik ook een of twee bestellen bij de nu draaiende ia...... ![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
Wat denk je dat ie met dat prijsje gedaan heeft?? Whahahahaaaaaaa LOL coole gast die Mojo | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
btw de prijzen die ik kreeg heb ik weggegeven, ik hoef die troep niet van ccmod !
__________________ blaat | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Duckstad
| Waar is dat mooie blauwe knopje te koop? En past het standaard in een Lian of moeten we boren grin ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
op GoT staat er een topic van die knopies
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #27 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ blaat | ||
| | |
| | #28 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
__________________ pcatom.be | |||
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #30 (permalink) | |||
| Citaat:
4 kleuren led fan glowwire 1,5 meter sunbeam + inverter waar 2 glowwires op passen, neon geel/oranje van kleur kabels > naar vrienden fan > naar een vriend glowwire > dissection toch wel een aantal personen mee blijgemaakt ![]()
__________________ blaat | |||
| | |
|
| « PLEXI
|
[Mod] Box-mod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 14:28 |
| [CIP] Hidden Dragon | mr.stijntje | Casemod Project Logs | 35 | 10-11-2007 14:41 |
| Meet my dragon | Dubock | Casemod Junkies | 42 | 28-06-2004 12:25 |
| [CM] Red Dragon | noz | Casemod Junkies | 5 | 29-11-2003 20:08 |