| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #152 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
met mushkin haal je de laagste timings icm hoge fsb. Tja tis duur, kep et voor 198 euro kunnen krijgen. De mem is dat het zeker waard. Kijk maar eens op GoT > DOC rond dan weet je vast wel genoeg over die mushkin mems ![]()
__________________ blaat | |
| | |
| | #153 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #155 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Waren mijn a-data reepjes maar BH5 Met mushkin lvl 2 weet je wel zeker dat je BH5 hebt ! Dus wees er maar blij mee mojo, ik nam de gok met A-data en het was dus geen BH5. (doet wel 233 mhz @ 2.5-3-3-11 maargoed, geen BH5 dus:P) |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| de foto`s staan weer zichtbaar in het topic, stonden niet op max 500 breed, kad blijkbaar alleen de hoogte aangegeven van 400 en de breedte van 500 vergeten in de html code aan te geven :P *on topic zullen we maar stoppen met de discussie van "de beste mem oid" anders zijn we tot OD04 nog bezig ![]() hier onder nog even; Wat ga ik nog allemaal doen ![]() Wat ik nog van plan ben: *Een nieuwe backplate maken voor de voeding, ik ga namelijk de voeding verticaal plaatsen en aan de linkerkant van de voeding zet ik nog een pomp erbij. Waarschijnlijk wordt dit de Hydor L20. Hijs niet zo groot, en met een opbrengst van 700 l/u. Waarom? Ik heb een cpu,chipset en vid blok >rad>resevoir>resevoir>pomp, mijn flow is gewoon laag, iets te laag. *Ik ben bezig met het maken van een nieuwe cpu blok, dunne bodem en met 1 13mm pilaar voor water toevoer en een 10mm voor afvoer, de 13 staat dan recht boven de core.. maar twijfel nog om een whitewater aan te schaffen ![]() *ik heb nu een evo 240 rad, wacht op een blackice extreme 2 blauw metallic. *komt een 2400+ 35 watt in, samen met 2×256 mushkin pc3500 level 2 BH-5 mem, dus wel een OC ![]() *psu houder raampje in maken, met uv blauw plexi erachter. De randen van de psu houder worden voorzien van een stickerlijn van uv blauw, zelfde kleur als de etches. *en als laatste twijfel ik om de window te vervangen door uv blauwe plexi, maar misschien wordt dat een overkill. wat denken jullie ervan ?
__________________ blaat |
| | |
| | #159 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2004
| Citaat:
Ik heb zelf een BX2 en wil hem graag onder zo`n rooster hangen. Ben dus alleen aan het uitzoeken of dat gaat passen. Heb weinig suc6 totzover , mischien kun jij me helpen ? | |
| | |
|
| « PLEXI
|
[Mod] Box-mod » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [cip] Green Dragon [18-05-06] | nixjuh | Casemod Project Logs | 56 | 5-05-2008 14:28 |
| [CIP] Hidden Dragon | mr.stijntje | Casemod Project Logs | 35 | 10-11-2007 14:41 |
| Meet my dragon | Dubock | Casemod Junkies | 42 | 28-06-2004 12:25 |
| [CM] Red Dragon | noz | Casemod Junkies | 5 | 29-11-2003 20:08 |