| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| hoe dik plexiglas kan ik het beste nemen?? want i wil een windowtje in mijn case gaan bouwen.. maar heb geen benul welke dikkte en eventueel wat voor soort ik moet gebruiken..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Heb jij even geluk zeg :P ik ben net van de bouwmarkt weer, ik moest ook nog ff plaatje halen iig ik heb een plaat Acrilaat (acrylglas aka plexi) van 2 mm dik 50 cm breed en 100 cm lang, kosten 9,95 ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| hmm 2 mm lijkt me wel wat.. want het krijgt toch nog aardig wat versterking van de image die ik er op maak.. daarnaast ga ik toch niet echt met led's in het plexi zitten... eventueel der achter...
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Mmm check this: Ik moest laatst met een collega naar "Car-Glass", als ze je kopotte auto-ruit niet in voorraad hebben zetten ze er (tijdelijk) een stuk plexi in. Ze hebben er dus ook afval stukken in de bak en ik kon er gewoon een meenemen +/- 110 x 60 x 0,2 Cm Komt dus allen naar Car-Glass...... ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| toevallig wou ik net een topic openen over plexiglas.. ik had een vraagje.. ik koop binnenkort een stuk 50x50 plexiglas 2mm voor mijn window 10x20cm en ik wil nog een standaardje maken voor mijn LCD scherm! nu was mijn vraag, Hoe kan ik dit het beste bewerken? een figuurzaagje kopen? of decoupeerzagen? of dremelen? wat is het slimste om te doen? ook wil ik glowfeet gaan maken.. hiervoor krijg ik 5mm plexiglas.. Hoe kan ik dat het beste bewerken? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Ik denk dat je met een decoupeerzaag het beste zal af zijn. Nadeel: als je plexi te dun is durft hij nogal eens breken tijdens het zagen. Met een dremel lukt het ook maar mag je je toerental niet te hoog zetten anders smelt de plexi en heb je een knoeiboel. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Goed klemmen en voorkomen dat het gaan klapperen. Een groot blok piepschuim deronder wil ook helpen. VErder hangt et er vanaf voever je wil zagen kleinstukje is het best en meest gecontroleers met een figuurzaag te doen. Recht stuk met de deco en een fijne ijzerzaag.
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| als het acrilaat is en je hoef alleen maar in een rechte lijn dan kan je het ook in snijden en dan breeken netzoiets als glas, dit lukt echter niet met polycarbonaat (lexaan)
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| dat snijden is inderdaad ook wel een goeie.. erg scherp mes erbij en een goede metalen liniaal.. ff met 2 man doen als je zeker wilt weten dat je recht snijd en de liniaal niet verschuift... en dan de bochtjes (als nodig) even met een verguurzaagje maken.. goeie tips.. daar heeft bijna iedereen wat aan... ![]()
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
, ik hbe precies het zelfde acrylglas als window gebruikt en het zit er nog steeds goed en mooi in ![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| neej de DoeLand :P
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| afbeelding op plexiglas | Rens | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 17:49 |
| Plexiglas | tha_crazy | Shop Junkies | 6 | 15-02-2007 06:51 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 22:19 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 1-01-2005 23:24 |
| Gat boren in plexiglas | Jamba | Casemod Junkies | 14 | 18-08-2004 15:59 |