| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| collegaatje van mij had het daar ook over.. die zei laatst dat ie nog een lading 5mm plexi had liggen.. dus ik heb hem gevraagd of ik niet een stukkie mag hebben.. ik krijg het als het goed is morgen :P :P :P ik ben zeer benieuwd ![]() hiervan ga ik dus ook glowfeets maken ![]() |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 augustus 2003 Locatie: Breda
| ik heb dus het idee om mijn hele kast van plexi te bouwen, nu is mijn vraag, welke soort en dikte kan ik hier het beste voor gebuiken? een mooi voorbeeld van een plexiglazen kast vind ik dit plaatje. kan ik het beste voor 5/7 mm acrylaat gaan of andere soort plexi? ook wil ik mijn 3.5" en 5.25" rack van plexi gaan bouwen :P altijd mooi. nog een vraagje op de valreep, hoe kan ik dit het beste bewerken? met een figuurzaag of snijden. om later het geheel aan elkaar te bevestigen zat ik te denken aan L-profielen om de zooi bij elkaar te houden...is dit een wijs besluit of heeft een van jullie misschien een iets anders/beter idee? ook moet ik nog even kijken hoe ik mijn uitsparingen voor de cd-rw en baybus ga doen, dremelen denk ik dan maar hé *goh wat erg dat gedremel heel de tijd.heb nu mijn kast in een boodschappenkrat gebouwd en de zooi vastgezet met een zooi tie-rips, ziet er niet uit maarja je moet iets als je niet zonder je computer kan toch ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Nou 7mm plexi, is iig lekker maar beter is polycarbonaat. ZIt één nadeel aanvast.....DUUR.... maja je hebt ook wel wat, zoals een 85 Kilo wegend monsterbv..... zoek m mar op in het OD forum ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| @ farscape2 ga eerst eens wat rond kijken naar plexiglas kasten.. om te zien hoe die in elkaar zitten.. daarnaast is in plexi lastig sleuven slijpen omdat het te snel heet wordt... en dus smelt.. ds kijk eerst eens heel goed rond en zet ideeen op papier.. als je dat hebt gedaan kun je verder met het uitwerken... en naast dat plexi zwaar is.. is het nog eens duur ook.. helemaal die 5 tot 7 mm platen... ik was vandaag even bij de bouwmarkt en voor een plaatje plexi 4mm 100x50 zou ik zo'n 80 euro moeten betalen.. dus reken op hoge kosten.. daarnaast moet je ook nog aan stevigheid denken... want je wilt geen swabber kast..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Rotterdam
| een plexi case maken is best leuk maar er komt veel bij kijken :P zog voor een hele goede voorbereiding (dus niet zo 1 als die ik had :P) ennuh de kosten zijn vrij hoog als je alles moet gaan kopen en als alles een beetje naar wenst verloopt krijg je ut volgende resultaat ![]() en zo iets donkerder ![]() maar nog maals ut is hard werken en erg duur! Grtz omicron
__________________ CaseJunkies Addicted! |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 augustus 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
echt een geil ding joh, zoiets zou ik dus wel willen bouwen, idd zoiets als omicron heeft, maar omicron had lexaan gerbuitk toch (las ik in andere topic) en die shit is reteduur . heb al wat ideeën op papier gezet en nu ga ik weer verder met mijn anime kijken.... :P
__________________ Warren: I don't want to sing this song with Dottie! I don't want to sing this song with Blah! I want to sing it all by myself! Me me me me ME! Gil: Warren, that's not the message we're trying to convey with the Sharing Song. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| afbeelding op plexiglas | Rens | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 18:49 |
| Plexiglas | tha_crazy | Shop Junkies | 6 | 15-02-2007 07:51 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 23:19 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 2-01-2005 00:24 |
| Gat boren in plexiglas | Jamba | Casemod Junkies | 14 | 18-08-2004 16:59 |