| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Citaat:
![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| ik moet nog een mooi 12 cm doorsnee rond gat in een acrylglazen plaat hebben, weet alleen een professineel bedrijf die dat kan. Heeft iemand hier tips hoe ik het zelf bijvoorbeeld kan doen iedereen heeft het erover dat acrylglas splintert
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
die kan iets meer hitte afvoeren dan een koelvriescombi | ||
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]() http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=227 Een tutorial \o/ ![]() Allememachiegteeringhey haal je dat zo uit je neus :P [/melige bui]
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #26 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
als ik op frontpage zoek naar glowpad en tutorial kan ik deze echt niet vinden hoor :s | ||
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Glowpad voor TFT is dezelfde techniek: linkje is gegeven, makkelijker kunnen we het niet maken! http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=227
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
| |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Volgens mij wel, maar je moet op tutorials zoeken, niet op reviews, nieuws oid ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003 Locatie: Almere
| nee , ik heb pas mazzel!! ik ben beheerder in een sporthal en vanmiddag hebben we van een basketbaltoren het bord vervangen, en waar zijn die borden van gemaakt?YESSSS 1 cm dik acrylglas!!! ik heb het hele bord meegenomen en het grootste stuk is te gebruiken, niet zozeer als eventueel raam, daarvoor is de oppervlakte teveel beschadigd, maar wel als glowfeet! de twee werkpc's en de twee TFT's krijgen allemaal een glowfoot, owjyess!! ik heb weer wat te doen van de week. greetz Trax |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| afbeelding op plexiglas | Rens | Casemod Junkies | 2 | 21-11-2007 18:49 |
| Plexiglas | tha_crazy | Shop Junkies | 6 | 15-02-2007 07:51 |
| Wat is het verschil tussen gewoon plexiglas en UV-plexiglas? | Instapper | Area 1337 | 6 | 30-05-2006 23:19 |
| Plexiglas | Djdevil133 | Casemod Junkies | 8 | 2-01-2005 00:24 |
| Gat boren in plexiglas | Jamba | Casemod Junkies | 14 | 18-08-2004 16:59 |