| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Ja leuk weer zo'n topic over custombuild cases :P Ik ben dus best wel geinspireerd geraakt door de OD, en ik wil dus over een tijdje zelf me case gaa bouwen .Nou heb ik al een paar verschillende ideen voor een case maar ik zit dus steeds te kloten hoe ik die hardware er in wil gaan krijgen. Ik wil dus niet zoveel mogenlijk hardware in een zo'n klein mogenlijk kassie stoppen, omdat ik dan dus een verneukte airflow krijg. Nou heb ik dus ff de hulp van mijn mede Casjunkies nodig want ik ben nu dus op zoek naar foto's van de binnenkant van custom buildcases en hoe de hardware daar in is opgesteld. Ik ben dus vooral benieuwd hoe dat zit bij de servercube van fixel, de blue lightning van Soef, en de woody cube van uzuri, ect. Wat ik er dus wil in bouwen is: ATX mobo+ voeding, 2x HD, 2cd, + aantal pci kaarten, en floppy en nog ruimte vor een baybus/vu meter. Ok wil ik de Hd's zo ver mogenlijk afgezonder hebben zodat er niet teveel van hun hitte in de case komt. iig alvast bedankt, en alle tip/hint/tricks zijn welkom ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik wil ook graag een custom case bouwen (eerst oefenen met een kastje voor mijn Pentium1 MP3-bak) en ik zit het meest met de bevestiging van de insteekkaarten. Misschien maar gewoon jatten uit mijn oude Aopen mobo tray ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| het is custom case, niet costum case ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| zoals beloofd een paar pics van de binnenkant.. sorry dat ik wat laat ben, en dat er maar 2 pics zijn... batterijen van de digicam zijn leeg ![]() ![]() hier kan je goed zien hoe ik de panelen vast heb gezet aan het frame... ik heb aan de kopse kanten van de stangen schroefdraad van M5 getapt... iets minder duidelijk te zien zijn de draadgaten van M3 waarmee ik de hoekprofieltjes vastzet die de zijpanelen op hun plaats houden.. ![]() dit wordt de uiteindelijke layout van de case... mobo bovenin, hdd's en voedingen onderin, en helemaal voor onderin komt het stoffilter met de 2 120mm fans. ik hoop dat je hier wat aan hebt, sorry dat ik niet uitgebreider foto's kon nemen >/ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| echt ik blijf het een mooi ding vinden iig ik kom ook meestal tot het idee dat een cube achtig design het handigste is, met mobo(tray) bovenin en de CD/HD's en voeding onderin. T is aleen een beetje standaard geworden een cube >/ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| http://213.10.155.8/tmug/ Kun je bekijken hoe ik de mijne heb gebouwt.. Enne, ik ben toch een van de eersten met een cube....
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Mooi man! Een plexi bigtower, strak ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Citaat:
kwas ook al zoiets van plan, maar ben tot de conclusie gekomen dat de mobotray en het zijdeurtje het moeilijkst worden, hoe pak jij dit aan? komt er een zijdeurtje/afschuifbare zijkant in? verder wou ik wel graag weten of je nog enige versteviging in zeg maar, je barebone gaat gebruiken, of dat ie zo al stevig genoeg is. en als dit niet te persoonlijk is.... wat heeft het je nu gekost aan plexiglas? is dat duur per vierkante meter? edit: ik zat nog es naar je case te kijke.. en je psu's zijn die ronde stukjes voor de fans niet de verkeerde kant op? dus moete de psu's op de kop? (tis al laat neem me niets kwalijk)
__________________ --> ScrolllocK <-- | |
| | |
|
| « Plexiglas
|
Plexi graveren.... » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Custom Watercooling | MindTrickZ | Cooling & OC Junkies | 4 | 15-12-2007 18:53 |
| LCD info 0.6 build 18 vraag | brantje | Software Junkies | 0 | 26-02-2005 08:55 |
| [Custom] The BlackBox | erik9287nl | Casemod Junkies | 13 | 20-03-2004 13:10 |
| [CM] Oeloe's 19 inch custom build case... | Oeloe | Casemod Junkies | 39 | 29-05-2003 11:58 |
| [W i P] Custom case | FonS | Casemod Junkies | 13 | 7-05-2003 10:25 |