| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Ik heb een chieftec dragon biggie en ik wil daar minimaal 2 ccfl's in plaatsen. Liefst 3 ( boven, onder en voorin) maar nu is mijn vraag: Ze hebben bij de verschillende winkels van die twinsets met 2 ccfl buizen erin. Kun je die buizen ver van elkaar plaatsen of zijn die door de draadjes gebonden aan een korte afstand? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| Heb zo'n twin uv's , en heb deze vanonder en opzij geplaatst , er is genoeg draad aan , maar wat niet zal gaan is vanboven en vanonder dan heb je draad tekort .
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| mijn 10cm CCFL's hebben 17cm draad aan elke kant. Het zijn die 10cm CCFL's uit de Recom IA.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wil ze halen op: www.perfect-systems.nl | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| hmmm. dan worden het dus 3 ccfl's. die twin set voor onder en voorin en een losse bovenin. Maar zijn die dingen dan wel de zelfde kleur? beetje fucked als je boven met donkerblauw zit en onder met lichter! Ik wil ze halen op: www.perfect-systems.nl[/quote] je moet wel zien dat het 30 cm zijn ( veel meer licht) . en wel zien dat het dezelfde kleuren zijn hé.
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| nope of je gaat het heel goed isoleren, maar je kunt het beter niet doen, want er word 800 tot 1000 volt na de inverter door het draadje heen gejaagd n als dat niet goed geisoleerd is heb jij een probelem ![]()
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak: Je hebt nu 2 topics geopend, maar ik vind dat dit alles ook wel in 1 kan. Namelijk deze hoeveel bende op voeding. Maar zeg nou zelf kon je hier zelf niet aan de informatie komen ?? ja had bv een shop kunnen bellen en vragen hoeveel kabel er aan zit. Just my 2 cents, ik sluit je topic dan ook, je mag doorgaan in je oudere topic. Tnx Resetter
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 3.5 CCFL | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 6 | 15-10-2006 13:52 |
| CCFL op 220? | matery | Elektronica Junkies | 11 | 25-04-2006 11:16 |
| 92mm round ccfl en 120mm round ccfl | Mojo^PowaH | Casemod Junkies | 10 | 18-08-2004 23:55 |
| CCFL | Raven | Elektronica Junkies | 16 | 19-05-2003 20:55 |