| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik heb een leuk 19inch project kastje van onze Fleppiestein en nu ben ik al bezig geweest met modden (hoe kan het ook anders) het punt is ik moet de gaten dicht hebben, want zo kan je het plexiglas zien. Hoe kan ik dat het beste doen ?? Ik zat zelf er aan te denken om aan de achterkant wat tape te plaatsen en op te vullen met 2 componenten lijm... Wat zijn jullie ideeën, ik hoor ze graag.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| hmm, waar ken ik dat van... :P Volspuiten met stopverf, mooi afvlakken, schuren, spuiten en lakken. Je moet er wel wat voor doen he. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Waar ik bang voor ben is zodra ik er een tik op geef dat de opgevulde gaten er dan uitvallen. of zal het wel blijven zitten ? Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Rotterdam
| plexi grotermaken (lees: nieuwe, grotere plaat) dat werkt denkik het netst, dat opvullen is super veel werk, en blijf ja altijd zien... je kan het gat ook uitbreiden, en een groter raam maken maar weet nie hoe je met je plexi zit.... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| ik weet denk ik al wat je van plan bent maar kzal het wel effe voor me houden. Je moet het niet zomaar dichtgooien, schuren en spuiten... plak er nog een stuk plexi af, zodat het helemaal dicht is van achteren. dan pas opvullen en schuren etc. zorg wel dat het goed aansluit allemaal, dus er strak op plakken. misschien nog een reepje plexi, of iets anders...
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
damn, strak werk!!!!
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik ga morgen eens kijken wat er mogelijk is ik houd jullie op de hoogte :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Waarom maak je geen gebruik van die gaatjes voor een coole mod? Wees creatief. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik ben even naar de bouwmarkt gegaan en heb daar Pattex Repair Express gehaald van dat kneedbare epoxy, kijken wat dat word
| | |
| | #15 (permalink) |
| \o/ het is gelukt!! Ik heb met dat pattex kneedbare epoxy stick gewerkt en verdomme dat geeft een goed resultaat ![]() Zie de fotos het enige wat ik moet doen is ff schuren en aflakken :PEpoxy achterkant Epoxy voorkant Achterkant geschuurd Voorkant geschuurd Kort om als je gaten wilt opvullen gebruik die epoxy sticks want dat werk echt, maar zit het dan wel goed vast, ja zelf getest want ik was ook bang dat het er zo uitviel maar nee hoor dit sla je er niet 123 uit (ja ik heb lopen meppen op die plaat :P)Dus.... wat vinden jullie van mijn oplossing ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 1e Pc Mod goed gelukt. | Shafty | Casemod Junkies | 22 | 19-07-2006 22:53 |
| Overclocken 20%... gelukt? | Woezie | Casemod Junkies | 1 | 6-07-2005 22:09 |
| gaten van moederbord | $hifter | Hardware Junkies | 8 | 13-12-2004 22:54 |
| afstand gaten NB | Wabs | Cooling & OC Junkies | 7 | 22-11-2003 16:15 |
| Win 2x2 cinematickets door een enquete in te vullen :p | Cozze | Area 1337 | 14 | 27-03-2003 16:08 |